Owie såhär trött haha!

Ni anar inte hur trött jag är, jag vaknade precis. Asså nu nu nu, 10 i 3.
Men jag är inte förvånad direkt för jag la mig 04:30 i natt hahah, helt sjukt. Får se till att vända tillbaka på dygnet.

Här har ni en bild på mig från sommaren förra året, jag gäspar så fuckin hårt hahah!
Nä men jag minns att det var en morgon det där, jag gick ut på balkongen, kollade ut på det vackra vädret och planerade vad jag skulle hitta på den dagen. Om jag minns rätt nu så gick jag och min kusin till ett bad i gärdet.
Det är Fredag idag va? Shit man har verkigen ingen koll på dagarna när man inte går i skolan jag svär asså haha.
Vad ska man hitta på idag då? Okej min dag är redan borta, jag har sovit bort den men ikväll då?
Vad ska man hitta på ikväll?? Jag har faktiskt inga planer, tar kvällen som den kommer men jag tror nog att det blir en myskväll hemma med godis och en bra film. Naajs fan, haha nu längtar jag tills kvällen, för mysigt jue.

Jag fick en kommentar av en läsare för några dagar sen där läsaren undrade om jag kunde slänga in ett videoinlägg där jag visar alla mina kepsar. Jag kom att tänka på den kommentaren nu faktiskt, från ingenstans sådära haha.
Men vad säger ni? Ska jag visar er alla mina kepsar eller? Det kan bli en rätt så najs video eftersom jag inte kommer snacka så mycket utan jag kommer bara visa upp kepsarna till skön skön musik i bakgrunden.

Se till att kommentera så jag vet, nu ska jag käka frukost. Aah frukost klockan 3 på dagen, det finns iget bättre haha!

Kommentarer
» therese

Ah gör det :)

2010-10-08 // 15:04:24
URL: http://sheismysin.blogg.se/
» W :)f

ja gör en video men jag tycker att du ska snacka lite

2010-10-08 // 15:54:27
» Anonym

a snälla gör de :D och dina fotbollsskor me de skulle bli bästa vidoen ;)

2010-10-08 // 16:26:35
» derya

Jaa visa :D



Men bryan tycker du de konstigt att tjejer lirar fifa? :$$$

2010-10-08 // 17:10:27
» Anonym

visa dina skor istället

2010-10-08 // 17:23:11
» nicho

ah lätt! gör de! :D

2010-10-08 // 17:34:13
» Anonym

visa dina fotbollsskor också :D och vad rekomenderar du för skor? jag spelar med vapor undrar om man ska över till adidas adiZero?

2010-10-08 // 19:09:36
» Marcus West

Aiight! Tack Bryan broder!:) Det var jag som slänge upp önskan dära om kepsarna;)



Cheers

2010-10-08 // 19:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback