Update: Tacka till er alla

Tack Till Alla Mina Söta & Sköna Läsare Som Läser & Följer Min Blogg Varje Dag.

Utan er läsare skulle det inte vara lika kul att blogga jag lovar er.
Om du har följt min blogg sen första början eller hoppat in för några veckor sen spelar ingen större roll, bara du är en trogen läsare och följer MulattoBee.se varje dag så vill jag säga tack.

När det gäller bloggen så finns inget bättre än att få sköna och roliga kommentarer av er.
Det finns inget bättre än när ni kommer fram till mig ute och börjar prata med mig & vill ta kort.
Jag kan fortsätta en hel dag med att skriva vad jag gillar med er haha.

Men det här är ett tackinlägg, jag vill bara säga tack till er alla trogna läsare.
Jag uppskattar er enormt mycket och är otroligt glad över att vissa av er varit med mig så länge!

De ba kärlek <33

Kommentarer
» lina

du är bäst!

2010-10-03 // 14:44:30
» damn

haha Bryan du fick många haters när du sa dina åsikter om fejkade uggs haha du hatade inte du hade en åsikt, dom som skriv er att du är bög invandrare and what not är hatare för att vara bög ellä invandrare är ingen åsikt det är någit man är och du är inte det så dom säger så för att få ner ditt självförtroende hahah keep going brotha

2010-10-03 // 15:09:49
» Isabelle

tack till dig! :)

2010-10-03 // 15:41:35
» andre

Du säger tack för att vi läser. Jag säger tack för att du skriver! ;)

2010-10-03 // 16:09:04
» BS

tack själv ;)

2010-10-03 // 18:05:52
URL: http://bshah.blogg.se/
» mostafa

Shoo Bryan



Tack sj bror. Älskar dig,diggar dig mm Fortsätt så med fotbollen diggar dig feet mycket brush :D

2010-10-03 // 21:45:56
» Anonym

Tack sj! Du skriver om rätt sköna grejer och du e rolig oxå haha.

2010-10-04 // 01:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback