Ser fram emot Söndag + Behöver eran hjälp!

Imorgon är det Suuundaaay!!
Alla ba, fuck! Inte Sööndag -.- Skola eller jobb dagen efter, fett jobbigt.
Hahah, men så är det inte i mitt fall så Söndagar är sköna dagar för mig kan jag säga.

Ser verkligen fram emot morgondagen, vet ni varför? Jo för att Arsenal spelar mot Manchester City.
Det kommer att bli en riktigt grym match så börja ladda redan nu. Vinner Arsenal imorgon klättrar de upp på en delad andra plats med just City. Vinner City så rycker de ifrån oss och Tottenham som kryssade mot Everton tidigare idag.
Men nog om Söndagen, ni vill säkert veta vad jag har för mig nu...
Jag tar det lugnt i rummet bara, ligger på sängen och håller på ladda ner saker till min mobil.
Ni vet, teman och shit. Har tröttnat på temat jag har nu och känner att det är dags för en liten förändring.
Tänker byta tema + ringsignal. Inte nog med det, tänker också byta bakgrundsbild men jag vet inte till vad eller vem.

Just nu har jag en söt bild på Christina Milian, även den har jag haft i ett bra tag så vill byta nu.
Funderar på att ladda ner en grym bild på min förebild Cristiano Ronaldo... Eller en snygg bild på någon söt tjej... Lite enkelt sådära haha. Hur som helst jag bestämmer mig senare vem jag ska ha som bakgrundsbild på mobilen.

Men jag behöver eran hjälp lite snabbt före jag avslutar det här inlägget!!
Har ni några tips på en bra låt som man kan använda som ringsignal?
Jag funderade på Chris Browns - Brown Skin Girl men jag ville kolla lite med er först hehe.

Kommentarer
» Johanna

Kan inte du nämna några fina tjejer som du sett på facebook som du är lite intresserad av men inte ritigt vågar prata med dem :)?



Vad hände med ina dreads?



2010-10-23 // 23:51:20
» Mona

du missade väl nt matchen? rma-rac? :)

2010-10-24 // 00:01:18
URL: http://nattstad.se/juicym
» andre

Prova denna som ringsignal:



Riverside - Sidney Samson

2010-10-24 // 01:35:12
» sabina

Kid Cudi - Make Her Say ft. Kanye West, Common

riktigt skön låt hahaha vill också önska den som en av veckans låtar :P om de nu går hahahahahah ha d bra bryan keep doin you

2010-10-24 // 02:21:27
» Anonym

Alborosie - Promise !

2010-10-24 // 14:50:51
» R'

50 cent. ne-yo - baby by me, skkkön ringsignal tror mig ;)

2010-10-24 // 15:08:29
» W :)

Diggy Ft.Shianne Phillips - As I Am

2010-10-24 // 15:10:54
» riyana

Chris brown - yeah 3x

Den är en skit bra ringsignal :)

2010-10-24 // 17:52:38
» riyana

Chris brown - Yeah 3x är en skit bra ringsignal :)

2010-10-24 // 17:54:48
» anonym

För andra gången vart har du köpt din mössa !

2010-10-25 // 02:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback