Shooo bloggeeen!

Asså shit ni fattar inte vilken grov huvudvärk jag hade igår. Det var därför jag inte bloggade på hela dagen.
Eller först, tidigt på dagen var jag med en kompis och tog det lugnt, kollade på film och lyssnade på musik.
Men senare på kvällen fick jag en galen huvudvärk så jag sov i typ två timmar och efter tog jag ett bad.
Hade ingen lust alls att sitta vid datorn.

Men hur som helst, nu är det en helt ny dag och huvudvärken är borta som tur är!
Jag har ingen aning om vad ni ska göra ikväll men jag ska spikat se på Champions League matchen mellan
Real Madrid - AC Milan. Vilken match det kommer att bli, helt galet jue. Fastän det är en gruppspels match känns det som en final och något som gör det extra najs är att min favorit Robinho är tillbaka på sin gamla hemmaplan för att spela mot sitt förra lag. Zlatan kommer att spela mot sin förra tränare Mourinho... Det är så mycket mer, Ronaldinho spelar mot det laget som en gång i tiden var hans "fiender" haha. Det blir en tung match kan jag säga.
Nu byter jag samtalsämne helt och hållet men ni har väl hört senaste nytt om T.I.??
Han ska fan åka in igen och den här gången kommer han sitta inne i 11 månader.
Asså förlåt men jag kan inte hålla mig för garv. Ärligt talat vad tänker han med?

JA han är en skitgrym artist men fett sköna rap låtar men ärligt talat hur tänker han egentligen?
Lärde han inte sig en läxa sen förra gången han satt inne?
Han släpptes från fängelset för inte så längesen efter att ha suttit inne för att ha olaga vapeninnehav.
Och nu ska han åka in igen efter att ha blivit busted av polisen när han och hans fru skulle ta ecstasy.
Fyfan asså, blir bara sur när jag hör sånt. Hatar knark och droger från hela mitt hjärta.
Det är så jag har blivit uppfostrad, jag hatar verkligen det så mycket att jag blir sur när jag hör om det.

Men hur som helst, T.I. räddade livet på en snubbe som försökte begå självmord i Atlanta.
Men det räckte inte för att domaren skulle ge T.I. ett mindre straff.
Nu är det officiellt. T.I. kommer att sitta inne i 11 månder!
Och jag tycker inte synd om honom, han har ingen annan att skylla på än sig själv...
Kan även säga att Lil Wayne släppts från fängelset den 4 November.

Kommentarer
» Joy

Bryan, veckans låtar !

2010-10-19 // 15:38:36
» ?

Du är Gonner men kollar hellre på Real Madrid - AC Milan?

2010-10-19 // 15:57:15
» Anonym

idiot de en av säsongens bästa matcher liksom

2010-10-19 // 16:37:59
» Anonym

varför skulle han RÖKA ecstacy?

2010-10-19 // 17:17:03
» ''

FREE WEEEEZY =)

2010-10-19 // 18:49:56
» Derya

Reaaaaaaaaaaaal M!

2010-10-19 // 19:15:04
» Anonym

HALA MADRID

2010-10-19 // 19:57:34
» Anonym

Fan vad nice med Weezy!

2010-10-19 // 21:21:05
URL: http://hiphopbrokemyheart.blogg.se/
» Anonym

Hahaha röka ecstasy. Knas du är människa! Och varför kollar du inte Arsenals match:S

2010-10-19 // 21:48:38
» anonym

Shooo Bryan

Du vet din typ orange/röda collage jacka, vart kan man köpa den vill gärna ha en sådan i strlk S. Snyggt att bära på sig !! Du kan skicka till min mejl eller publicera i din blogg.

I LOVE YOUR STYLE MAN, AND I WISH YOU GOOD LUCK WHIT YOUR DREAM !

2010-10-19 // 22:15:46
» Anonym

man kan inte rööka ecstacy hahah

2010-10-19 // 23:51:22
» Anonym

färgen e galen på dig

2010-10-20 // 23:52:51
» Ahhhh

Shoo B!

En sak angående T.I...

He got caught becuz of his wifey girlfriend...TINY..

She's addicted to WEED and not Xtacy..She was smokin weed and there is when the oilce comes in.. They saw em and then caught em both. He violated his probation and now he's back to prison..

He's a true gentleman, he doesn't smoke weed for your information...But the law is against him and they don't give a flyin fuck even though he saved a mans ass.. what a man gotta do.. aja.. just needed to clear some shit up.. Ha de nice my man!

2010-10-21 // 22:38:30
» Mona

haha du är urgullig! borde börja läsa din blogg kanske ;)

2010-10-24 // 00:40:45
URL: http://nattstad.se/juicym

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback