Snabb Update bara

Alåå blogg, Bryan här, din tjejs favoritbloggare, mr.do it for the ladies, sveriges skönaste blogg!

Jag är faktiskt rätt så upptagen just nu, jag håller på snacka med Sofie angående en ny bloggdesign.
Men jag kände att jag borde kasta in ett inlägg lite snabbt eftersom jag vet att vissa vill ha något att läsa.

Idag är det Onsdag vilket innebär att det är en vilodag för mig. Yuup du läste rätt.
Jag vet inte om jag har sagt det tidigare men Onsdagar är mina vilodagar, på Onsdagar softar jag hårt hela dagen.
Jag vilar fullt ut och återhämtar mig för att orka träna individuellt och gymma de andra dagarna under veckan.

Så idag, alltså Onsdag, har jag bara softat. Men inte ensam, jag har tagit det lugnt med en tjejkompis.
Vi har haft det mysigt och kollat på filmen Johnson Family Vacation från 2004 med Bow Wow.
Skit rolig är den, man skrattar nästan varje minut hahah. Jag rekommenderar den varmt till alla mina läsare.
Ni kommer att digga den tro mig, om jag gillar kommer ni spikat också att göra det hah! Se på trailern här.

Men grejen var den att vi inte bara kollade på en film, efter JFV bestämde vi oss för att se på en till film.
Vi hade svårt med att välja film så det fick bli klassikern The Pursuit Of Happiness med Will Smith.
Eller för mig är det en klassiker men inte för henne, det var faktiskt hennes första gång hon såg den filmen.

Vi såg inte klart hela tyvärr men vi tänker göra det en annan gång, no stress!

Men hur som helst, nu har ni fått smaka lite på hur min dag har sett ut. Alltså har jag bara tagit det lungan.
Nu ska jag fortsätta snacka med Sofiiie angående bloggdesignen. Ni vet vad jag brukar säga, Kärlek & Respekt!

Kommentarer
» Anonym

kärlek till diiiiiiiiiiig !

2010-10-07 // 00:22:39
» Anonym

vem är tjejen bryan? :)

2010-10-07 // 12:32:39
» Anonym

Hejsan :) Jag gillar verkligen din blogg, du är så charmig o skön kille :) men jag skulle vilja ha kärlekstips..Det är nämligen så att jag gillar en kille men jag vet inte om han gillar mig tillbaks men det verkar så. Jag har gillat honom i mer än 1 helt år men nu orkar jag inte vänta längre, vill bara ha honom men jag vill inte ta intiativet ( stavning? ). Men han kanske är blyg och jag känner inte honom så jag vet inte hur detta ska gå Bryan :/..Help me please!<3

2010-10-07 // 17:55:31
» Anonym

Hejsan :) Jag gillar verkligen din blogg, du är så charmig o skön kille :) men jag skulle vilja ha kärlekstips..Det är nämligen så att jag gillar en kille men jag vet inte om han gillar mig tillbaks men det verkar så. Jag har gillat honom i mer än 1 helt år men nu orkar jag inte vänta längre, vill bara ha honom men jag vill inte ta intiativet ( stavning? ). Men han kanske är blyg och jag känner inte honom så jag vet inte hur detta ska gå Bryan :/..Help me please!<3

2010-10-07 // 17:55:57
» Anonym

Hejsan :) Jag gillar verkligen din blogg, du är så charmig o skön kille :) men jag skulle vilja ha kärlekstips..Det är nämligen så att jag gillar en kille men jag vet inte om han gillar mig tillbaks men det verkar så. Jag har gillat honom i mer än 1 helt år men nu orkar jag inte vänta längre, vill bara ha honom men jag vill inte ta intiativet ( stavning? ). Men han kanske är blyg och jag känner inte honom så jag vet inte hur detta ska gå Bryan :/..Help me please!<3

2010-10-07 // 17:56:38
» nicho

hahahaha aboe vilken feeet burgare på bilden xD Den är fan större än hans huvud :o damn... måste fan se den här filmen så fort som möjligt! :o

2010-10-07 // 18:03:46
» Caroline

Fin blogg. FÖRESTEN komentera min :D

2010-10-07 // 20:15:07
URL: http://cutiecaroline.blogg.se/
» aboe

bryan, när du rekommenderar en film, kan du åt minstånde visa vart man laddar ner dom ?

2010-10-08 // 00:14:51
» Hanna :)<3

Du har rätt, jakten på lycka är en riktig klassiker, älskar den filmen! :) Och btw så va du sjukt snygg i randigt :p haha :) Kram Hanna <3

2010-10-08 // 12:01:50
URL: http://sence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback