Ni vet själva att de bara är chillin

Aaah, vilken dag brä.. Vilken skön dag.
Har jag några läsare som är vakna den här tiden ens?
Jag svär det kanske är lite onödigt för mig att kasta in ett inlägg så här sent.
Eller det spelar ingen roll egentligen för om ni sover nu så läser ni det imorgon i alla fall :D
Ni ser, jag är ingen dum mulatt.... Jag är smart! LOL xxx. Haha såhär trött va? London grejjer. .

Men hur som helst, jag har spenderat den senaste timmen i telefon med min broder Neecher.
Shit hade inte hört något från snubben på ett galet bra tag, har inte heller sett honom på ett bra tag.
Grejen är den att han har fullt upp med jobbet just nu så vi hinner typ aldrig chilla tillsammans och spela fifa.
Vi snackade om lite grejer, eller lite? Vi snackade om mycket.. Allt från fotboll till tjejer och framtiden.

Innan vi snackade i telefon badade jag i typ en hel timme. Skit skönt var det.
Jag gymmade ju tidigt på morgonen och senare på dagen chillade jag och kollade på film med en tjejkompis så det var riktigt skönt att bara få koppla av helt och hållet i det varma vattnet. Självklart lyssnade jag på musik när jag badade. Tog med mig laptopen in till badrummet och satte på några sköna rnb låtar.

Efter badet var jag så fuckin varm i hela kroppen, badrummet var full att ånga och det första jag gjorde när jag hade torkat mig och allting var att gå ut i balkongen. Jag blev förkyld direkt, jag frös som fan och började hosta.
Skoja bara haha, skit torr va?

Efter badet gick jag direkt till kylskåpet och tog ut en Pepsi! Nej inte Fanta som ni är vana med att jag dricker,
utan Pepsi. Asså ni fattar inte vad skönt det var, det var så iskallt och goooott!
Fan nu blir jag sugen på pepsi igen bara för det hahah.

Näe men jag ska ta och välja ut veckans låtar nu sen tänker jag lägga mig.
Ni vet själva hur jag göre, gymmet imorgon såklart! Och för att jag ska orka ge 100% krävs bra sömn.
En så kallad mulattsömn, 8 timmar! Hahah, jag e komedi va? yalla godnatt på er alla läsare, sov gott.

Kommentarer
» We Love hot music

Kolla in Ciara's nya musik video GIMME DAT på min blogg nu!

2010-10-12 // 11:11:51
URL: http://www.welovehotmusic.blogspot.com
» Nikolina

Bryan vad var det för paket du fick ? :)

2010-10-13 // 18:09:21
» andre

Inte så smart med datorn i badrummet om det är så mycket ånga ;)

2010-10-13 // 23:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback