So High

Tänk er att jag vaknade precis!
Låt mig starta dagen med att bjuda er på en ny och en riktigt skön låt av SlimThug.
Måste bara säga att jag diggar honom fett, sättet som han rappar är föör najs hah!
Han har helt enkelt en egen stil och det är viktigt om man ska lyckas, man kan inte komma med något som redan finns. Man måste ha en egen stil och komma med något nytt om ni förstår vad jag menar?
Kolla på DRAKE t.ex. ingen rappar eller rappade som honom tidigare utan han kom med en egen flow.
Slim Thug rappar typ på ett trögt men ändå ett lugnt sätt haha, tung e han.

Minns för några år sen då han hade flätor och jag hade en creative mp3 på 512mb.
Jag krigade verkligen för att lägga in alla hans låtar i mp3n asså, gamla goda tider var det hah.
She likes it real slow slooow, then we speed it up like ow ooow.

Kommentarer
» FILLY

Jag har inte tänkt på det tidigare, men mannen du liknar verklien Chris Brown.Skit mycket. Om man kollar på bilden i inlägget där nere på dig och bilden bredvid på Chris. Ville bara säga det <3

2010-10-26 // 14:51:39
» derya

lyssna på slim thug - smile. grovt bra är den! :D

2010-10-26 // 15:22:17
» Simon

B.o.B är tung !

2010-10-26 // 18:55:31
» Anonym

lyssna på bone thuuuuuuugs :)

2010-10-26 // 19:21:03
» cassie

din blogg har blivit..sämre kolla? du va mkt bättre för..nu äre bara tråkigt

2010-10-26 // 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback