Soft

Yey nu är jag hemma från träningen som ni ser.
Jag har inte ens hunnit tagit av mig mitt underställ och jag spanar in med ett inlägg.
Nu kanske vissa tänker men usch B! Duschar du inte efter träningarna eller?
Haha, oroa er inte för jag är ingen sån.. Jag duschar alltid efter träning men just den här gången fick jag skjuts hem så hellre komma hem mycket tidigare och ta en dusch hemma än att ta en på plats och komma hem en halvtimma senare. Fick en liten känning i ljumsken under träningen så jag ska ta ett varmt bad och stretcha lite grann. Det får nog räcka så, jag behöver inte gå in på detaljer direkt haha.

Men för att lindra besvären i ljumsken tänker jag ta ett långt varmt bad med lugn rnb musik såklart!
Inte nog med det, jag tänker även tända lite ljus...
Haha jag drev bara om ljusen, ni ba; Shit, okej bryan, du överdriver nu haha, varför sån romantisk stämning? Nääe men nu ska jag hoppa i, jag spanar in lite senare.. Ni vet själva att de ba e kärlek.

Och btw, när jag badar är det oftast sån här typ av rnb jag brukar relaxa till hah.
Snacka om chill mode eller hur?
112 - You Already Know ♫

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback