Stan here I Come!

Nu ska jag åka in till stan för att möta upp en tjejkompis, i videoinlägget sa jag att jag skulle köpa ett par Air Max men det ska jag inte göra, jag struntar i det eftersom jag kommer fixa ett par nya på Måndag så de löögnt.

Vi ska käka, snacka och lära känna varandra lite bättre sen ska jag göra henne lite sällskap för hon ville kolla på kläder. Jag ska ba; Just Throw It In The Bäääg! Haha, nä men efter stan ska jag hemmåt.
Det är lite lite stressigt nu eftersom det är bra matcher på tv som jag inte vill missa senare på dagen.

Shit nu måste jag dra, jag är så keff på att passa tider och hon kommer bli sur om jag kommer försent haha.
Om jag nu blir lite sen, har ni några bra bortförklaringar man kan använda sig av?
Jag har en!! Det var problem med tågen... Eller nää. Det är en klassiker haha, för dålig ju.
Help me för nu lär jag nog bli en kvart sen,,, paah re herrå med er.

Kommentarer
» andre

Det e lugnt bryan. Tjejer brukar va sena 30 minuter. Du behöver inte oroa dig :P

2010-10-02 // 17:31:27
» yaaa diiiiiiig

låter som en dääääjtttt hahha ska du lära känna din kompis

2010-10-02 // 22:01:03
» danila

sjukt att man kan va så snygg

2010-10-02 // 22:06:16
URL: http://daniila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback