Tjafs på bussen

Shit jag är rätt så trött i kroppen, har tränat hårt hela dagen idag.
Ni skulle ha sett mig på gymmet, jag löpte som en galning på löpbandet haha!

Men hur som helst, när jag skulle hem blev det tjafs på bussen. Det är inget nytt kan jag säga.
Det händer så ofta på den stationen och den bussen att det har blivit en vardag.
Den här gången har jag ingen aning om vems fel det var, passageraren eller chaufförens men jobbigt var det iaf.
Jag hade liksom tränat och ville raka vägen hem, en tjejkompis som jag träffade på bussen hade jobbat hela dagen och ville också hem men neeej. Vi satt fast på bussen i en halvtimma pga allt tjafs.

Chauffören kallade på väktare och tillslut ordande allting sig. Men ändå fan, fett jobbigt.. Pallante asså.

Har du också varit med om tjafs eller något liknande på bussen??

Kommentarer
» Anonym

berätta vad som hände då? :O

2010-10-04 // 22:37:16
» Anonym

berätta vad som hände då? :O

2010-10-04 // 22:37:28
» ;)

hahah tro mig B jag vet, jag har samma problem på samma buss, 179, det är alltid knas där

2010-10-04 // 23:15:41
» vickie

det e bra att du tränar



du sa förut, rätt länge sen att du tycker att de är dåligt vrf du får så få kommentarer. de som läser din blogg vet svaret (troligt vis du med)

du bloggar FÖR LITE. ett inlägg på typ två dar e inte det bästa sättet att få kommentarer på. men du gör som du vill, hare bra :)

2010-10-08 // 09:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback