Update: Facebook, im bäck!

Facebook jag vet att ni har saknat mig men nu är jag äntligen tillbaka hahah.
Jag loggade in under dagen och uppdaterade min status vilket några verkade gilla!


Just nu är jag online och passar på chatta med några av mina läsare och fans.
738 pers är online men hittills har jag inte lagt märke till något strul i chatten.
Jag ser att de till och med har ändrat facebook chatten lite grann, den verkar smidigare och känns snabbare..
Förut var facebook chatten så jobbig att jag inte ens orkade vara online, den ba fuckade hela tiden.

Men som sagt, nu verkar den vara helt problemfri vilket är bra för då kan jag vara social med läsarna och fansen.
Yesyes, det var allt jag hade att skriva för den här gången, men som alltid spanar jag in senare hah...

Är du en läsare eller ett fan se då till att hojta till på facebook! Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback