Update: Tack!

Först och främst vill jag tacka er alla som följer mig på min fan page.
Det är skit grymt och jag menar verkligen det, jag uppskattar er alla som visar mig erat stöd.

Jag var inne på facebook precis och kollade runt lite, helt plötsligt ser jag min video på en snubbes logg.
Det är inte första gången folk länkar mina videos på deras profiler, det händer rätt så ofta vilket jag uppskattar.

De ba kärlek jag svär, kolla vad killen skrev... Sykeste, haha.. Antar att det är sjukaste på svenska..
Aah ni märker själva att de är danskar och inte svenskar men hur som helst, tjejens kommentar tar priset!
Haha, stooooort tack till er alla!!!

Kommentarer
» Anonym

det är norska.....

2010-10-25 // 20:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback