Veckans Låtar

Som ni ser har jag valt ut veckans låtar, ni hittar de som vanligt på högersidan av bloggen.
Ni ser bilderna också va? Galet fräscha eller hur?
Riktigt najsa låtar önskade ni den här gången vilket gjorde det fett svårt för mig att välja ut 3 stycken.
Men jag lyckades som alltid hehe, 3 grymt bra låtar av 3 duktiga artister.

Ain't thinkin about you med Chris Brown & Bow Wow. Önskad av: Andy.
Bra låt som jag tycker alla som vill komma över sitt ex ska lyssna på...
Ain't thinking about you = Tänker inte på dig! Jag kan säga att jag har lyssnat på den låten fleeera gånger. Jag diggar den fett och ser verkligen fram emot musikvideon som de håller på att filma just nu.
Kan typ inte vänta tills den släpps, Chris Breezy & Bow Weezy gör det igen, det kommer bli succé.
Tro mig alla kommer lägga upp musikvideon på sin logg på facebook! Jag är en av de haha.

Hold You (Remix) med Mohombi ft. Nicki Minaj & Gyptian. Önskad av: Hiboo.
Fett skön låt asså, jag diggar Mohombi sjunger You make my heart go Tinga linga lingo!
Haha, riktigt najs är det och jag måste säga att Mohombi har exploderat från typ ingenstans...
Flera tusen visningar på youtube, han är het just nu och jag läste lite om hans bakgrund för några dagar sen. Han är mulatt och ni vet vi stöder varandra, GOTTA REPRESENT!! haha näe men seriöst nu..
Jag kommer skriva mer om honom här på bloggen lite senare så ni kan lära känna honom.

Walking On The Moon med The Dream ft Kanye West är Önskad av: T.
En grymt skön låt från 2009, jag har sagt det förut men jag säger det igen...
Jag diggar The Dream som fan, okej det som hände med Christina Milian var inget bra direkt men som artist är han helt klart en av mina favoriter. Han gör så grymt bra musik, fina texter och bra handlingar, skön röst och sköna beats. Han gör helt enkelt sjukt sköna rnb låtar. Walking on the moon är inte direkt den lugnaste låten han har gjort men jag diggar den fett för beaten har ett najs tempo. Jag kan typ inte sitta still när jag lyssnar på den, antingen gungar jag med huvudet eller så stampar jag med foten haha. Men som sagt texten... Det är något du gör som får mig att gå på månen, haha asså förstår niii?
Såå tung är han. Respekt till The Dream!

Kommentarer
» ;)

jag sa ju att min gamla granne skulle lyckas, sa ju det till dig innan han blev stor här i sverige, så stolt över mohombi =)

2010-10-25 // 23:30:04
» Anonym

skriv meeeeeeer om kärlek! :)

2010-10-26 // 17:03:09
» BS

Nice med sköna bilder ;)

2010-10-26 // 19:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback