When you give me a kiss I give it right back!

Om inte jag har lyssnat på den här låten om och om igen hela dagen.
Jag låg i sängen och vilade lite grann samtidigt som jag lyssnade på musik, kom jag att tänka på Nicki Minaj från typ ingenstans haha. Sen kom jag att tänka på hennes låt Your Love som jag diggar fett mycket och det ploppade Chris Browns Remix till den låten upp i mitt huvud så jag kände att jag ville lägga upp den här på bloggen. Ärligt talat jag tycker att den är för najs, gillar ni också den eller?
Your Love. Girl I Want Your Love. Your Love. Girl I Need You Love.

Kommentarer
» Anonym

asso äru efterbliven eller ?! shit sluta lek att du kan senaste musik för denna kom ut för ett ganska bra tag sen

2010-10-28 // 19:24:35
» nicho

asså den här låten är sååå hääär mkt skönare än originalet ;)

2010-10-29 // 17:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback