Alla bloggerskor är FALSKA!!!

Kissie är inte så falsk på sättet som hon bloggar, till skillnad från alla andra bloggerskor så är hon falsk på ett annat sätt. Hon är falsk på utsidan. Och då syftar jag förstås på hennes operationer, hon är falsk på det sättet haha.
Men annars är hon väl rakt på sak och skriver om det hon känner för. Det ska hon ha kredd för.

Kenza, oj oj oj... Vart ska jag börja.
Utan att överdriva jag har hört att den här tjejen är falsk som fan.
Fick höra att när hon blev en stor bloggerska så började hon leka viktig och dissa hennes vänner från klassen.
Det är sånna här små grejer som många av hennes läsare inte vet något om.
På bloggen så visar hon upp en helt annan bild för sina läsare. Hon spelar ängel osv.
Alla som läser och följer hennes blogg jag säger bara akta er, hon är inte den ängeln som man kan tro.

Paow, jag vet ärligt talat inte vad jag ska säga om den här tjejen...
Eller jag vet inte riktigt vart jag ska börja.
Jag fick en chock när jag läste hennes inlägg här om dagen då hon uppmanade alla hennes läsare rösta på Sverigedemokraterna. Den här tjejen är 15, 16 år (rätta mig om jag har fel), hon klär sig lättklädd, fööör lättklädd för att vara i den åldern och hon uppmanar sina läsare att rösta på Sverigedemokraterna!?!?
Fuckin driver du med mig? Du är 10 år, du har knappast gått ut mellanstadiet och du säger till folk att rösta på Sverigedemokraterna. Du borde skämmas, du vet ingenting om politik. Och sen några dagar efter blir hon intervjuad och försöker rätta till sitt misstag, ufft.. Blir lack på sånt här, du har gjort en tabbe det är bara att inse.

Jag kollade hennes blogg precis och det värsta av allt var att jag såg bilder på henne och hennes vänner. Hennes "utländska" vänner... Hur fan menar hon? Jag fattar inte, hon hejjer på Sverigedemokraterna men ändå hänger hon med "utlänningar"??? Hon är helt ute och cyklar den där tjejen, om jag var hennes vän skulle det krävas mycket för att jag skulle börja hänga med henne igen.

Jag kan inte direkt säga att den här tjejen är falsk eftersom hon är för liten, hon har inte ens hittat sig själv, hon vet inte ens vem hennes riktiga jag är.
Jag läste på aftonbladet att en p*rrsida la upp en bild på henne... Och sen leker hon att hon är sur, fan skyll dig själv som tar sånna bilder. Äh det får räcka nu orkar inte skriva mer om den här tjejen.

Och btw jag skiter i om ni går in på deras bloggar och kommenterar att jag har skrivit om de på min blogg!

Är det någon bloggerska jag har glömt att skriva om?

Kommentarer
» jessi

fan sant, HATA KENZA!!!!!!!!

2010-09-06 // 07:06:03
» roxi

du har inte skrivit om dessie!!!!!

2010-09-06 // 12:59:21
» roxi

du har inte skrivit om dessie!!!!!

2010-09-06 // 12:59:33
» mikaela

ahaha tung e du bryan. helt rätt har du om paow, den tjejen e kaos

2010-09-06 // 14:38:57
» Anonym

hahahahahahhaha den ända sköna bloggaren är bryan massa !!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-06 // 16:16:05
» linn

haha bryan, du är inte den ängeln som man kan tro heller.

look around you och tänk efter. du kommer förstå vad jag menar så skriv inget om någon annan som exakt stämmer in på dig själv.

2010-09-06 // 17:28:57
» Betiel

Du har så jävla rätt ! TUNG ÄR DU.

linn vadå spela ängel? han skriver ju vad han tycker o si o så, som det där inlägget tidigare om att han inte pallar att alla ska rekommendera tjejer till honom o så :D

HÅLLER MED DIG TILL MAAAAAX BRYAN!

du missa dessie :)

2010-09-06 // 18:01:14
URL: http://betielsworld.blogg.se/
» Anonym

DU HAR SÅ JÄVLA RÄTT BRYAN hahaha asoo shit, asso allt e såå sant, kenza leker kändis o den där paow hon e bara pinsamm!!!!

2010-09-06 // 18:40:20
» Anonym

bryan älskling, du verkar inte veta något om politik. folk de tror sverige demokrater är rasister men så är det inte och paulina vet om att det inte är så heller.

2010-09-06 // 19:10:48
» sara

HAN har inte sagt aat han vet eller gillar politik. man märker ju sj att paulina inte kan så mkt om politik PLUS man märker så fucking mkt att sverige demokraterna är rasister jag har sett så mkkt att INGEN kan förneka att de inte är rasister THATS IT.

2010-09-06 // 19:40:03
» BS

Linn, Bryan har ju inte påstått att han själv är någon ängel heller..

2010-09-06 // 21:00:50
» Lady A

Kan inte hålla med dig om Kenza, många säger nog att hon är falsk på grund av att dem är avundsjuka, man ska inte tro helhjärtat på rykten.

Det du sa om Paow är dock helt rätt, man märker hur OSÄKER hon egentligen är på sig själv, hon vill att det ska se ut som att hon har världens självförtroende men egentligen har hon noll självkänsla. Det märker man när man läser hennes blogginlägg. Och du som skrev att sverigedemokraterna inte är rasister? Hur tänker du? Om man vill stoppa invandringen? Om man ser alla muslimer i sverige som ett hot? Om man säger att man vill bevara det svenska? Om man tycker att invandrare är dem som förstör vårt land? Om man ser alla invandrare som kriminella? Det är ett RASISTISKT, främlingsfientligt och fördomsfullt sätt att se på invandrare!

2010-09-06 // 21:02:58
» Daniella

Haha asså du skapar beef, LÅT MÄNNISKORNA VARA HERREGUD OCH DU ÄR BARA ARG FÖR ATT DU INTE KUNDE FÅ KENZA HAHA, get over it bryan du känner inte ens tjejen och du tror på allt alla andra säger. YOU ARE A PLAYA, det är vad jag har hört, äre sant ? Rykten..

2010-09-06 // 23:45:08
» Anonym

Öhh..?? Vad i helvete vet du om Kenza? Jävla idiot.. hur kan du skriva så om Kenza?? Du känner inte ens henne, du vet ingenting om hennes privatliv din tönt. Såååå last year att tro på rykten!! Hahah asså LMAO...

2010-09-07 // 01:21:08
» Ellie

Palla sånna haters ni är. Mannen låt honom va om ni nu vill att han ska låta andra va. Ni gör ju exakt samma sak som hackar ner på honom? Det är väl hans åsikter. Va ni än gör så kommer ni inte få honom att ändra sig. Så palla lägga ner energi.

2010-09-07 // 14:44:05
» Anonym

hahahaah bryan goes jealous biiitch...

2010-09-07 // 18:04:41
» nathalie nn

haha diggar dig som in i !!!



hälsningar från skåne :D

2010-09-07 // 18:46:38
» Anonym

Mannen sluta snacka skit om andra och blogga ordentligt.. du pratar som att du känner dem.. hur dem är på fritiden. Det är en stor skillnad att lära känna någon genom datan än att träffa en i verklighet. Kan ge ett perfekt exempel. Du t.ex. Mr do it for tge ladies.. U aint done a shit..

2010-09-08 // 01:02:10
» Anonym

blondinbella

2010-09-08 // 09:34:52
» Mohammed

kommer misshandla hon som vill att alla ska rösta på sverige demokraterna vad heter hennes blogg? den fittan ska dö!!

2010-09-09 // 16:57:19
» påläst om politik som fan :D

Är du dum! bara för att man är sverigedemokrat betyder det inte att man inte kan ha vänner som är invandrare, för det första är sverigedemokraterna är mer ett muslimfientligt parti än ett invandrarfientligt och för det andra så är dom gay. PEACE!!!!! :D

2010-09-12 // 04:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback