Asså jag diggar mina läsare så fuckin mycket!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag har sveriges bästa läsare!
På senaste tiden har jag fått jätte fina kommentarer som verkligen gör mig glad och jag vill bara tacka er alla som spanar in min blogg och visar mig kärlek. En till grej som jag har sagt förut är att när andra visar mig kärlek så visar jag kärlek tillbaka! Sån är jag, it all about love baby.

Idag loggade jag in på facebook och såg att en av mina läsare hade skrivit på min vägg att min blogg är bäst.
Bara en sån liten grej får mig på bra humör, jag ville faktiskt kommentera det hon skrev men det gick inte så därför lägger jag upp det här på bloggen haha. Alla ni läsare är bäst, ni har mig och jag har er... ere inte så? :)
Tack för den Sabina, eftersom du tycker att jag har den bästa bloggen så är du spikat en av mina bästa läsare!

Men hur som helst, jag såg att någon hade kommenterat att jag borde fråga grabbarna som läser min blogg att beskriva vad de föredrar för tjejer och hur deras drömtjej ser ut. Jag har redan ställt grabbarna den frågan tidigare men sure, jag kan göra det igen, no problem! Men jag gör det senare ikväll i såna fall.
Nu ska jag käka, är galet hungrig bbrää!

Kommentarer
» Fortsätt med det du gör!

Det sköna med dig är att du inte bara låter oss följa det du gör utan du gör oss till en del utav det. Helt klart bästa bloggen, inget snack om saken! Peace and love :D

2010-09-22 // 18:52:50
» :D

shaa bryan jag har en fråga beställer du dina fotolls skor ifrån prodirectsovver ?

2010-09-22 // 18:55:25
» Anonym

Vart är veckans låtar?

2010-09-22 // 18:56:10
» Anonym

Drake featuring Trey Songz- Replacement Girl

2010-09-22 // 19:04:01
» Dina största fans! Dikt to our Bryan! <3

Bryan , du är så het. Vi diggar dig så mycket. Du vet. När vi ser dig så ler vi stort , du får oss att skratta väldigt fort. Dina videoinlägg ser vi om och om igen , vi älskar att höra din röst min vän! Din blogg borde vara in the top , alla borde läsa den nonstop. Den slår allt och alla , bror det är sant walla! Bror , du är katt. Ditt ansikte så fint , say what what. Dina ögon är så fina , önskar att de en dag kunde bli mina . Varningsskylten kommer när man ser din bild , det står.. för het för att visas, för vild! Mulatt , katt.. du & jag , i en chatt? Vi är dina bästa läsare, det vet du. Så .. du bör tacka oss nu! Vi beundrar dig fett mycket bror , kom ihåg oss när du blir känd & stor. Du ? vi är fett lika rosa.. Kom hit, du kan signera min trosa :D

FLUMM! :)

2010-09-22 // 19:51:08
» ;)

HAHHAHAHAHAHHA klart grymmaste dikten någonsin hahahahahah bara dör av garv, den är fin men ändå fett rolig :P!! det mästa är snat bryan du e grym kunde inte säga det bättre själv :P

2010-09-23 // 23:02:14
» Anonym

HAHA synd bara att snubben antagligen kommenterar sina egna bilder eftersom han bombar gossip.se gästboken med kommentarer från sig själv fast med olika namn8-)

2010-09-26 // 21:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback