Big NO till tjejer som röker!

Jag har skrivit om det här förut och jag gör det nu igen eftersom jag fick en kommentar av en läsare för någon vecka sen, läsaren bad mig skriva vad jag tycker om tjejer som röker så that's what imma do!

Att röka skadar hälsan det är vi alla medvetna om. Jag har aldrig testat röka och kommer aldrig att göra det!
Folk som står mig nära vill jag helst inte ska röka eftersom jag vill deras bästa, som tur är har jag inte många vänner som röker, typ ingen gör det och det tyder ju bara på att jag hänger med bra folk, seriösa folk som t.ex. sportar, folk som inte håller på med skit helt enkelt.

Jag kan inte hitta något positivt med att röka, jag säger inte heller att det är fel att röka.
Det är upp till var och en att bestämma hur ens hälsa ska må men jag tycker så synd om de som börjar röka i tidig ålder pga grupptryck eller för att de tycker de är coola.

De värsta jag vet är typ när jag ser en snygg, söt eller fin tjej röka..
Varför tänker jag då? Asså varför förstöra din finhet med cigaretten..
Jag vet inte hur grabbarna som läser min blogg tycker och tänker kring tjejer som röker men jag tycker det är 100% oattraktivt! Nu kanske vissa tycker att jag överdriver men nej, jag är helt seriös. Låt en tjej vara fett med vacker jag skulle ändå inte kunna ha ett förhållande med henne. Förstår ni vad jag menar? Asså jag skulle kunna göra grejjer med henne men jag skulle inte kunna vara tillsammans med henne. Eller jo det skulle jag nog, men bara på ett villkor... Om jag gillar henne fett mycket och hon kan lova mig att hon tänker sluta röka, men det är inte lätt.

Jag säger bara det jag tycker och tänker kring tjejer som röker.
Jag tycker det är oattraktivt, jag har bara svårt att få känslor för tjejer som röker.

Vissa kanske tänker: Men Bryan tänk om du träffar en tjej som du lär känna och börjar gilla men helt plötsligt ser du henne röka? Skulle det hända mig, att jag träffar en tjej och jag inte vet om att hon röker och sen ser henne röka en dag så skulle jag först snacka seriöst med henne om att jag vill att hon ska sluta.
Om inte hon vill eller kan sluta så skulle alla mina känslor för henne bara försvinna på direkten.

Jag vet inte riktigt vad det är som stör mig när tjejer röker, det skadar ju inte min hälsa direkt.
Men jag tycker bara det är oattraktivt och dessutom smakar det inte gott när man ska pussas.. ussch!

Och som jag skrev där uppe, jag kan hålla på med tjejer som röker, i dont care.
Jag bryr ju mig inte om de på det sättet eftersom de inte är min tjej.
Men om vi snackar om min framtida Cinderella så kan jag säga direkt att hon ska ha en bra egenskap:
Ickerökare!

Kommentarer
» Anonym

vare inte du som ville ha kinsa?

hon röker ju hahahhahahhhhhhhhhhhhhhhhahah

2010-09-26 // 20:03:59
» Anonym

vare inte du som ville ha kinsa?

hon röker ju hahahhahahhhhhhhhhhhhhhhhahah

2010-09-26 // 20:04:41
» Anonym

skitbraa blogg annars! diggar dig!

2010-09-26 // 20:05:18
» Meron

Hahah fan vad bra du är Bryan! GO GO GO :D

2010-09-26 // 20:08:26
» Ooo

Haha såg din mamma, din pappa och din syrra i Vällingby idag, på loppis typ.

Damn, du liknar faktiskt din mamma ganska mycket =)

Haha, du har en riktigt bra blogg annars, keep up the good work ♥♥♥ =D

2010-09-26 // 20:22:25
» Anonym

Som kille tycker jag inte att det är en big deal om en tjej röker även om jag själv aldrig skulle göra det.

2010-09-26 // 21:23:39
» S

HEJA BROR HEJA !

2010-09-26 // 22:40:33
URL: http://saroone.blogg.se/
» ;)

tur för mig att jag inte röker då! ;)

2010-09-26 // 23:23:01
» ?!?!

vem e den här jävla blink gubben, riktig stalker tror att hon är snyggast i världen! blir fett irriterad!

2010-09-26 // 23:44:56
» Anonym

pft låt dom röka om dom vill ändrar det dens personlighet eller? om du verkligen är kär i någon så skiter du i om den röker eller inte med jag tror inte du har varit kär de drf du inte vet och din ''cindarella'' om du ens kommer få henne i dina drömmar dröm vidare lilla gubben det finns ingen i hela världen som är perfekt INGEN!

2010-09-27 // 00:20:31
» Anonym

bryan, du skrev "det skadar ju inte min hälsa direkt".. tragiskt nog så gör de det, om du står bredvid en rökare, så drabbas du antigen lika mkt som personen som röker eller dubbelt så mkt. Tro det eller ej med det är sant, jag har läst mkt om hälsa osv.

2010-09-27 // 01:17:10
» ;)

det kallas passiv rökning

2010-09-27 // 02:57:40
» Jacob

Jag håller med Bryan till 100 procent. Så jävla OSEXIGT med rökning, bara äckligt och idiotiskt...

2010-09-27 // 08:52:33
» Anonym

Jag håller med Bryan till 100 procent. Så jävla OSEXIGT med rökning, bara äckligt och idiotiskt...

2010-09-27 // 08:52:55
» Anonym

HAHAHAHA ?!?! har rätt ju!

2010-09-27 // 19:47:44
» steffi

håller med dig bryan det är som om folk vill dö tidigt. hahaha men du förtjänar en fin tjej.

2010-09-28 // 00:00:58
» Valeria

Oj killen du är riktigt dömmande här. Tänk om du träffar någon du gillar ska du dumpa den på direkten för att den röker? Du kanske inte har tänkt på det innan, men cigg är beroendeframkallande och vad vet du om hur svårt det kan vara för en person att sluta. Det är väl bättre att du stöttar personen till att försöka sluta röka istället för att stöta bort personen helt? Visst kan ciggaretter vara jävligt störande och äckligt men man kastar inte bara iväg någon bara för det. :S

2010-09-28 // 22:15:37
» Andrew

Kanske är störd men tycker det är det sexigaste som finns när en riktigt het brud röker...

2010-09-29 // 20:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback