Checka in min nya NIKE jacka!

Hade på mig den idag när jag gick till gymmet. Riktigt najs är den.
Den passar fint med både jeans och mjukis och det bästa av allt är att den är varm fastän den är tunn.
Det blåste rätt så mycket när jag var ute idag men jag kände ingen vind eftersom det är en vindtät jacka :)
Jag har alltid velat ha en sån jacka och nu har jag äntligen en... Jipiii! Haha.
Det finns olika färger på den här jackan men jag tycker den färgen jag har är finast och lättast att matcha till.

De flesta av er kanske känner igen jackan från The Games musikvideo My Life och det stämmer faktiskt.
Det är en likadan jacka med exakt samma färg, den ända skillnaden är den att min är en nyare version.
De har gjort lite små ändringar men inget stort som märks, jackan som The Game har på sig i musikvideon är från 2008 medans min släpptes i Augusti 2010 inför Hösten. Btw fett skön låt + musikvideo!

Chillin ba, Diggar jackan fett eftersom den är så fräsch hah!

Kommentarer
» girl

länka dina spotifylistor!!!

2010-09-27 // 20:29:42
» andy

shoo för tung jacka vart köpte du den? :O



plus en till fråga passar air max skorna till lite tightare byxor?

2010-09-27 // 20:40:03
» Anonym

aww vad söt du var i andra bilden

2010-09-27 // 20:51:51
» Anonym

Vill först säga att jag diggar dig som fan, men du är lite sen med din "stil", t.ex. air max, den adidas jackan och så vidare haha alla går runt så i malmö.

2010-09-27 // 21:32:11
» Suwi

Den passar.

Och låten, gammal favorit :)

2010-09-27 // 22:06:35
URL: http://littlelocita.blogg.se/
» Sight

Fett fin jacka juuw! :)

2010-09-28 // 20:35:09
URL: http://crazyiswhatcrazydo.blogg.se/
» Anonym

pallar inte såga men säger som shunen över mig, du e cok efter med din stil, den där jackan e kanske 2 år gammal, men annars tung

2010-10-03 // 11:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback