Dagen börjar närma sig sitt slut

Såjaa, nu börjar dagen närma sig sitt slut och jag tänkte kasta in något inlägg före jag lägger mig.

Som ni ser sitter jag med min LA keps på som jag köpte i just Los Angeles när jag var där 2008.
Jag softar bara och tar det lugnt med musiken, just nu lyssnar jag på låten What if med Jason Derulo.
En fett skön låt med en fin text och ett bra budskap...

Gissa vad jag har gjort idag då? Det är ingen nyhet kan jag säga nu på direkten haha.
Jag har varit på gymmet och kört så klart! Körde med Danne idag och det gick fett med bra.
Vi cyklade lite lätt i början sen körde vi ett galet jobbigt Core Express Pass i 30 minuter.
Om inte jag och Danne höll på döö haha, men vi är starka så vi klarade oss fint :)
Det var tillfällen man bara ville ge upp och vila men man krigade på, det handlar ju trots allt om vilja.
Dessutom är det lite skämmigt att lägga sig ner när alla andra fortsätter, ah ni förstår vad jag menar hah!
Men som jag sa till Danne, det här var vårat första Core Pass på månader. Man får gå 2 eller 3 gånger till tills kroppen vänjer sig, för sen när man har kört det några gånger så märker man hur man orkar mer pass för pass.

Efter att ha kört Core Passet som fokuserar på mage + rygg så körde vi lite lätta ben övningar.
Sen var det dags för bastu och dagens ämne var: TJEJER!
Vi bastade i typ en timma och allt vi snackade om var tjejer, orkar inte gå in på detaljer men jag kan säga att man är lite sugen på ett förhållande nu när det börjar bli mörkt och kallt ute. Kanske dags att börja kolla efter en Cinderella va? Hähä, svär på allt asså den sagan ser ut att aldrig ta slut. Men när jag hittar henne då kommer jag lägga upp gulliga bilder på oss två tillsammans här på min blogg för att visa er alla hur gosig jag kan vara :)
Nä men senare på kvällen var det ju så klart Champions League som gällde.

Arsenal vann utan problem medans Milan hade det lite svårt mot Ajax. Robinho hade ett guld läge som han sumpade men sånt händer alla stora fotbollsspelare, det är bara att lära sig och gå vidare helt enkelt.

Ähh, nu får det räcka... Tänker fortsätta lyssna på lugna RnB låtar men ni får hojta till om det är något ni undrar över. Ni vet själva att jag alltid finns här för er eftersom ni alltid finns här för mig. Yesyes, kärlek och respekt!

Btw ni måste hålla med mig om att det är extra mysigt med ett förhållande under vintern??

Kommentarer
» BS

Fan, ska bli kul att se när Robinho kommer igång, och Pato blir frisk!

2010-09-28 // 23:59:07
URL: http://bshah,blogg.se
» Anonym

Vart köper du dina air max? snälla svara

2010-09-29 // 15:08:00
» Anonym

länka dina spotifylistor kom igne:D

2010-09-29 // 15:27:32
» Anonym

Om din tjej var oskuld och hon tänker vara det tills hon gifter sig, kommer du stötta henne eller lämna henne? va tycker du om tjejer som är oskulda och dom som har legat me typ 5-10 olika killar.

2010-09-29 // 16:25:26
» BS

haha lätt, utan tvekan!

2010-09-29 // 17:36:54
URL: http://bshah.blogg.se/
» Anonym

han får dom av nike han är sponsrad vettu:)

2010-09-29 // 18:48:37
» Anonym

skulle du kunna ha ett förhållande med en tjej som inte bor i stockholm?



jag har nyss gjort slut med min kille för att han hade sex med två andra tjejer. helt krossad skulle faktiskt inte klara av med ett nytt nu

2010-09-29 // 19:20:56
» Anonym

Bryan såg din dubbelgångare idag! sjukt läskigt,samma drag,och färg,hår,allt! förutom ögonen som var grönblåa,men fyfan va sjukt:O

2010-09-29 // 19:32:09
» ann

vet du vart man kan beställa air max skor?

2010-09-29 // 20:56:05
» A

Ja det blir så under vintern!

2010-09-30 // 23:19:05
URL: http://tungochkung.blogg.se/
» danila

fan så snygg du är kolla in min blogg och kommentera snygging ;)

2010-10-02 // 22:04:13
URL: http://daniila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback