Dagens läsarbrev - Du som har skilda föräldrar

Har fått ett par läsarbrev inskickade till min inbox på facebook idag så jag valde ut den intressantaste.
Skrivet av en tjej som inte ville att jag skulle nämna hennes namn på bloggen och det respekterar jag fullt ut.
Tycker också lite synd om henne faktiskt för jag kan tänka mig att det kan vara jobbigt med sånna här grejer...
Är det bara jag som ibland har ganska stora problem med pappas eller mammas nya sambo?

Ibland kan jag bråka som fan med pappas sambo om många saker.. och tvärt om med mammas..

Jag försöker verkligen ge dom båda en chans.. men fan jag pallar inte ibland... !

Kommentarer
» ;)

Jag blev torterad och misshandlad av min pappas "nya" fru, det va till och med en dag då hon försökte döda mig, hon försökte hugga mig i magen två gånger men jag fick bara små jack, jag vågar fortfarande inte säga något om den händelsen till mina föräldrar, men om hon skulle röra mig idag skulle jag nog misshandla henne... så svaret på din fråga, nej du är absolut inte ensam om det

2010-09-12 // 04:05:44
» Jasmine Cookie Brown

Min pappas fru kommer jag som tur var väldigt bra överns med. Inga problem alls, vilket jag verkligen är glad för. Även min pappa och mamma har en super bra relation vilket också är en jäkla tur.

Men jag vet iaf folk som har stora problem med sina föräldrars sambon...

2010-09-12 // 22:42:24
URL: http://jasminebrown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback