Dagens läsarbrev

Sheena hej!
Eftersom jag får massor med meddelanden hela tiden av läsare som undrar och frågar saker och ting så har jag nu bestämt mig för att skapa en ny kategori som heter Dagens Läsarbrev. I den kategorin kommer jag ta upp alla möjliga meddelanden jag fått av er läsare, jag hoppas ni gillar den idén och uppskattar det jag gör för er haha.

Nä men seriöst asså, se så snäll jag är som skapar en kategori bara för eran skull.
Det allra första läsarbrevet i den nya kateogrin lyder så här:

Hej Bryan först vill jag bara säga att jag gillar din blogg och läser den varje dag hahha. Jag vet att du kanske är upptagen men jag skulle bli tacksam om du kunde hjälpa mig.

Jag har nyligen träffat en kille, som är hur snäll och rolig som helst. :) Han är 19 år och ska snart flytta hemifrån, vilket jag tycker är väldigt moget. Ganska viktigt för min del att han är mogen och står på samma nivå som jag. 

Men när jag väl träffade han fick jag en bild att han var tvärt om angående vissa saker.
Kan inte riktigt tolka om han driver eller är seriös...

Men för att ta reda på om han verkligen är omogen eller driver... så måste jag göra något. 

hur fan ska jag göra ?
Ska jag fråga, känns lite taskigt att fråga om han är omogen..

Jag förstår vad du menar när du skriver att det kanske är taskigt att fråga honom bara sådär men ibland är det viktigt och bra att gå rakt på sak. Tänk om du t.ex. väntar i 2 månader tills du märker att han är omogen,
då har du ju slösat bort 2 månader bara för att du inte tog tag i saken direkt.

Jag tycker inte heller du ska försöka testa honom på olika sett för det är bara fult av dig om du gör så.
Jag tycker du ska vara ärlig! Var straight up och berätta för honom vad du har på hjärtat.
Du behöver inte direkt ba; Är du omogen!?!? Utan förklara som det är att du tycker han är mogen på det sättet att han ska flytta hemifrån snart men att du undrar om han är mogen som person också.

Testa det så ska det nog gå bra gumman, ingen stress.
Vad säger mina läsare? Håller ni med mig eller har ni andra förslag?

Om ni har andra förslag så se till att kommentera, det är just därför jag skapade den här kategorin.
För att ni, tillsammans med mig ska kunna hjälpa andra som vill ha hjälp med olika saker.
Det kan vara allt från problem hemma till "jag har vunnit 1 mille, vad ska jag göra med pengarna"
Haha, ja men ni förstår vad jag menar, de meddelanden jag får av mina läsare kan handla om absolut vad som helst och ni andra som ska kommentera kanske har varit i samma situation och just därför kanske komma med bättre svar än vad jag kan.

Jag är väldigt nära med er läsare och ni är nära med mig, jag gillar kontakten vi har och jag vill att ni på något sett också ska ha tillgång till bloggen så ni känner att ni ibland är delaktiga i det jag skriver, därför låter jag er välja veckans låtar ibland eller kommentera små saker som om ni tycker jag ska raka eller spara håret. De ba kärlek så se nu till att kommentera vad ni tycker om den nya kategorin och försök komma med förslag till tjejen.
LoveLoveLife


Kommentarer
» m :)

Bryan har blivit dr Phil haha :)

Ja gillar iden, grymt!

2010-09-09 // 00:26:38
» Anonym

Heej bryan , din blogg e tuung



Ville fråga om vad du tycker om tjejer som röker? , speciellt FINA tjejer som röker?

vad tycker du? tror de kommer bli fula osv ..

2010-09-09 // 16:02:54
» Anonym

Bryan vad tkr du om kenzas klädstil? Boots, mörka kläder osv.

2010-09-09 // 16:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback