Ere Fredag elläh?

Shoo på er alla, det är Fredag vad fan! Dagen man har väntat på hela veckaaan.

Vad innebär det då? Fest? jaa spikat ju :D Saaaajkens mamma haha. Jag har fan match imorgon och måste upp fett tidigt på morgonen så jag tänker bara softa hemma. Om jag inte hade match så hade jag ändå inte festat hahah, ni vet hur jag är... Jag är en chillare ingen festare. Nä men helt seriöst, jag ska sluta lalla nu...

Jag hade faktiskt planer på att gå på bio men det kanske blir av imorgon istället. Jag får se.. Eller vi får se hähä.
Jag har ju två biobiljetter till filmen The American som hade biopremiär ikväll!!

Men anyways.
Jag läste kommentarerna från inlägget jag skrev igår om kissie och hennes photoshoppade bilder!
Såg att det var några som tyckte det var kul när jag skrev att killen ser ut som en riktig import hahah.
En läsare skrev en rolig kommentar som fick mig att garva asså:
HAHAHAHAHAH alltså du är kinnnngg bryan , imporrt , du dddöda den !

Nog om det, nu ska jag sätta på lite skön musik och softaa. Lite Trreey Songzz sådära, ni vet vad jag menar.
Already Taken, Can't Be Friends, Flatline och många andra... De ba chillin asså. ChillMode eller vad säger man?
Haha, peaace. Kärlek och Respekt till er alla söta och sköna läsare!

Btw innan jag lämnar det här inlägget... Vad ska mina läsare hitta på ikväll då? Bara ta det lugnt hemma eller?
Let me know, det är alltid kul :)

Jag spanar in snart igen, LoveLoveLife♥

Kommentarer
» Anonym

softa med killen bara, hoppas du får en fin kväll!:)

2010-09-10 // 22:05:18
» bigo jordbro

brorsan de ba chilling i hooden sådär flippa chilla o relaxa för när big o e här kan ingen kaxxa

2010-09-10 // 22:08:34
» Anonym

chilla och titta på en sköön film =)

2010-09-10 // 22:32:40
URL: http://www.broownii.blogspot.com
» Andre

Haha, jag är exakt som dig Bryan :D Chillar, spelar fotboll och festar inte. Så ska det va jaa

2010-09-11 // 00:08:32
» ??

palla snacka om inporter när dina föräldrar oxå e det!

2010-09-11 // 15:36:50
» håller med ??

jag håller med ??, tänk på att de flesta av dina läsare är oxå inporter eller har inporterade föräldrar

2010-09-11 // 15:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback