Fan vad duktig jag är

Nu har jag med liiite hjälp av min syrra Liza städat hela lägenheten.
Jag har damsugit alla rum, diskat och gjort rent i mitt lilla söta rum :)

Självklart gjorde jag allt detta till skön musik, jag kopplade laptopen till mina feta högtalare och pumpade bra låtar som man blir hype av. Det kanske inte är så kul att diska och städa men jag har absolut inga problem att göra det om jag gör det till musik, jag blir bara på bra humör och känner att jag hjälper till hemma istället för att lata mig.

Fatta vilken tur den som gifter sig med mig att kommer ha!
Okej jag kan inte laga mat direkt men det är ingen big deal om jag ändå kan städa haha.
Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker det är viktigt att mannen också hjälper till i hushållet.
Haha nu tror säkert de flesta att jag säger såhär bara för att skryta men nejnej!
Alla mina läsare vet att jag är en riktig gentleman eller hur?

Men anyways, när jag blev klar med allt städande käkade jag makaroner så nu är jag proppmätt ska ni veta.
Jag ska ta och spela FIFA demot nu sen är det Champions League som gäller!!

Innan jag avslutar det här inlägget måste in hålla med mig om att jag är en Good Boi :)

Kommentarer
» Anonym

haha duktig du är!

2010-09-15 // 20:11:45
» lina

jag kan laga maten, no worries :D

2010-09-15 // 20:22:02
» Anonym

hahah, jag tycker också att killar borde hjälpa till hemma!

mannen som jag ska gifta mig med borde vara redo alltså, haha ne men jag hatar när killar tror att det är tjejer som gör all hushåll arbete, så det är bra sagt av dig! :)

2010-09-15 // 20:53:33
» Gabbiih

ajdeeeh bli min man då (A)

2010-09-15 // 20:54:54
URL: http://babybonitaa.blogg.se/
» fifa

ska vi ta en match på 10:AN adda a-lex-17

2010-09-15 // 22:27:07
» Anonym

duktigt ;D Kommer din syrra uppdatera sin blogg snart? :P Haha

2010-09-15 // 23:06:57
» Nathalie

Det é lugnt, laga mat é min grej;)

2010-09-15 // 23:08:44
» adela

Jag drömde om dig igår natt... DRömde om att du var min brorskompis och en dag så kom du hem till oss sedan så hälsade vi på varandra och du verkade gilla mig.. Hahaha.. Och sen typ efter 1 vecka så skulle jag gå ta bussen vid mig och så ser jag jag dig stå dör vid busshållplatsen och sen så hälsade vi på varandra och så. Sedan så steg vi på bussen sen så höll du typ i min hand och ba: "Adela du ee den mest perfekta tjejen jag träffat".. "även fast du är min kompis syrra så tycker jag fakitkst om dig". SEn så svarade jag såhär: jag tycker oxå om dig bryan sen så höll jag oxå i din hand sedan så åkte vi nånstans minns inte vart det var men det var en skit fin plats. sen så åkte du bussen med mig hem för och lämna mig och när vi skulle säga hejdå till varandra så kysste du mig på pannan och munnen... och sen så vips så vakande jag..



hahahaha skit konstig dröm, men jag blev skit glad när jag vaknade idag på morgonen.. shit vad man kan bli påverkad...

2010-09-16 // 21:37:02
» ;)

haha bryan kolla va söt hon är, den här borde du göra ett inlägg om och känna dig stolt =) skit söt du är adela =)

2010-09-17 // 00:41:46
» adela..

hahahaa tack så mycket..

2010-09-17 // 23:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback