Fett nöjd med mina AIR MAX!

Jag visade er mina AIR MAX på video igår och nu får ni se de på bild också.
AIR MAX 90 kallas den här AIR MAX-modellen för eftersom den lanserades 1990.
Den här tillsammans med AIR MAX 91 också känd som AIR MAX BW är bland de mest sålda AIR MAX-modellerna skorna genom tiderna.

AIR MAX COMMAND - De här har inte ens lanserats ännu och jag har de!
Den här AIR MAX-modellen kommer att släppas under våren 2011!!!!

När jag drog till gymmet idag så hade jag på mig de och jag märkte verkligen hur folk kollade ner på mig,
först tänkte jag vad fan? Varför kollar alla ner? Sen kom jag på att de checkade på mina AIR MAX!
Hahah, för nice. Jag är fett med nöjd, fick även flera komplimanger idag.
En sa såhär; Shiiit bror, fräscha skor jag brinner!

Haha, det är ett klaart tecken på att skorna är najsa. Men fräscha och najsa är de bara inte utan de är också grovt bekväma att gå i. När jag var på väg till gymmet idag så njöt jag verkligen när jag gick, massor med + för AIR MAX.
De är snygga, fräscha och fett med stiliga!

Jag minns att jag hade ett par gråa AIR MAX 90 när jag gick i 6an och typ aldrig använde de eftersom jag inte tyckte de var fina. Jag minns hur min syrra Liza sa åt mig att de var fett tunga och att jag borde ha på mig de oftare.

Men som sagt, jag var liten och tänkte inte så mycket på skor haha. Nu är jag typ kär i AIR MAX.
AIR MAX IS THE SHIT och nu tänker jag faktiskt börja samla AIR MAX skor.
Det finns massor med olika AIR MAX-modeller... De här skorna är t.ex. också AIR MAX.
Men ni förstår vad jag menar när jag säger att jag diggar AIR MAX och tänker börja samlde på de.
Jag menar såklart inte sånna AIR MAX utan jag menar de klassiska modellerna som AIR MAX 90, AIR MAX 1,
AIR MAX Command, AIR MAX BW and the list goes on...
Alltså sånna här..
Ah nu förstår ni vad jag menar, det är alltså AIR MAX i den här stilen jag gillar och kommer börja samla på.
Fett tungt, fatta att ha flera par i olika färger och stilar :D
Jag ska samla på lite olika modeller och färger.. Vänta bara ni kommer se ;)
Och när jag säger samla så menar jag inte att jag tänker förvara de i någon box eller något haha, jag kommer så klart använda de men jag tycker bara det ska bli kul att ha en liten collection/samling om ni förstår vad jag menar :)

Precis som jag har med mina Converse nu, jag har olika färger men några av mina Converse har jag fuckat helt.
AIR MAX är mycket dyrare ska ni veta, 1,300 kr kostar de i butikerna.
När jag väl har på mig mina AIR MAX så ska jag se till att hålla de rena!! De ska se fräscha ut såklart ;)

Btw hur många här äger ett par AIR MAAAAXXXXXX?
Jag har med min erfarenhet insett att tjejer och killar som går på dans diggar AIR MAX.

Kommentarer
» "/

om man hade råd att skaffa sig ett par så kanske man skulle digga dom...

2010-09-23 // 23:10:15
» "/

om man hade råd att skaffa sig ett par så kanske man skulle digga dom...

2010-09-23 // 23:11:16
» Anonym

converse is the shit !

2010-09-23 // 23:17:58
» ssssss

Jaa, det är klart man äger ett par airmax! Dock är mina köpta i London så då var de betydligt mycket billigare! LOVE till dig bror :D

2010-09-24 // 00:02:47
» Fffffff

Haha air max är de bästa skorna genom tiderna!! Det skönaste som finns är efter man dansat de blir trippel skööööna:)) använder bara air Max haha.

2010-09-24 // 06:18:20
» Anonym

Hur fick du dina?

2010-09-24 // 18:22:19
» aa

vart köpte du dina airmax?

2010-09-25 // 01:40:57
» Rebecca

Klart man äger minst ett par air max. Det är lätt den bekvämaste skon som även är galet snygg. Tror jag har 8 eller 9 par. Och det där med att dansare gillar dem är sant haha. Är själv dansare, och dansar inte i något annat än air max. Förutom när jag dansar, balett och jazz sådära. Men till house, då är det air max som gäller all the time! :)

2010-09-26 // 12:53:44
» yuuuup

hahah köpte aitr max när jag sett dom har på bloggen :P haha vilken tönt jag e

2010-09-29 // 11:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback