Folket är ni redo eller?

Det har varit mycket fotboll hela dagen idag men det är inte slut någonstans haha.
Det har bara börjat fan!

Jag kom precis in i mitt rum från vardagsrummet så jag tänker passa på kasta in ett eller två inlägg under tiden jag är här. För snart ska jag nämligen tillbaka till vardagsrummet för att se på matchen alla fotbollsälskare har väntat på... Ni vet vilken match jag syftar på va? Milan mot Cesena såklart! Matchstart: 20:45 - kanal TV4 Sport.

Ska bli fett intressant att se den eftersom det blir både Zlatans och Robinhos första match i Milan tröjan.
Idag fick jag även höra att alla 4 ska starta tillsammans, alltså Pato, Robinho, Zlatan och Ronaldinho..
Shit asså haha, kan inte vänta tills matchen början.
Här har ni de 4 som ska göra det! Som ska leda Milan till många troféer!
Jag kallar de här för The Fantastic Four! Hahah, men heey ni får inte heller glömma bort min kusin....
Ni vet vem jag menar, Kevin Prince Boateng! Tung lirare asså, han kan spela centralt och på kanten.
Ska också bli kul att se honom spela men han kommer förmodligen börja på bänken tyvärr :/

Alla mina läsare som brinner för fotbollen, vad tror ni matchen mellan Milan och Cesena sluta då?
- Själv tror jag att Milan vinner matchen utan problem med 4-0! Vi får väl vänta och se om jag har rätt ;)

Kommentarer
» Anonym

din kusin ? haha dummaste

2010-09-11 // 19:23:53
» Aryas

AHAHA seriöööst broshan har du inte gått ÖÖVERstyr nu? abooow din kusin spelar för milan? skojjaru eller hahaha!!du kommmer snart säga Ronaldhino är din farbror eller nåt hahaha

! o du lekar att ugandas ladslag har ringt dig o grejer Abooow Årets boooomb säger jag bara!!!!!! o ALLA vet att du kopierar inlägg från den amerikanske bloggerskan NecoleBitchie.com ;) Ta inte bort min kommentar din falska bitch, låt dina fans veta att allt du skriver på bloggen inte e från dig din ekare!! peace&love<3

2010-09-11 // 20:02:58
» Aryas

AHAHA seriöööst broshan har du inte gått ÖÖVERstyr nu? abooow din kusin spelar för milan? skojjaru eller hahaha!!du kommmer snart säga Ronaldhino är din farbror eller nåt hahaha

! o du lekar att ugandas ladslag har ringt dig o grejer Abooow Årets boooomb säger jag bara!!!!!! o ALLA vet att du kopierar inlägg från den amerikanske bloggerskan NecoleBitchie.com ;) Ta inte bort min kommentar din falska bitch, låt dina fans veta att allt du skriver på bloggen inte e från dig din ekare!! peace&love<3

2010-09-11 // 20:03:36
» Aryas

LÄNKA MIN KOMMENTAR DÅÅÅÅÅÅ DIN PUSSY

2010-09-11 // 20:04:43
» BS

Klart man ska se den! Hoppas på skön fotboll av Milan :D

2010-09-11 // 20:09:31
» BS

Boateng är väl hälften tyskland och ghana.. driver du att det är din kusin eller? :P

2010-09-11 // 20:10:43
» MONA

4-0 TROR JAG MED :)

2010-09-11 // 20:51:27
URL: http://juicym.blogg.se/
» hahahah

HAHAHAHA DE INTE DIN KUSIN HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA SÄKERT KANSKE DIN KUSINS PAPPAS SYSTERS SON POJKVÄN ELLER NÅT OCH SEN SKA DU SJÄLVKLART ÖVERDRIVA DET HELA FUCK U HAHAHAHAHAHAA

2010-09-11 // 20:52:33
» RIKTIGT EFTERBLIVNA NI SOM INTE FATTA!

HAHAHAHHAHAHAH IDIOTER BRYAN SKRATTAR SÄKERT LIKA MKT SOM NI GJORDE OM INTE MER NI FATTAR VÄL ATT HAN DIRVER?!?!?!?! NI VET JU SJÄLV VILKA LÄNDER BRYAN KMR IFRÅN OCH BOATENG!!! SÅ ONÖRDIGT ATT ENS TA DE PÅ ALLVAR..

2010-09-11 // 23:59:13
» Andre

Shit så tröga alla är. Fattar ni inte att han flippar? P12 till max eller?

2010-09-12 // 00:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback