Godnatt på er alla söta och sköna läsare

Som jag brukar säga, jag har nog sveriges sötaste och skönaste läsare!
Kolla vilken söt kommentar jag fick igår natt.

Klockan är precis 01:00 och jag ska försöka sova snart så jag kan dra till gymmet imorgon bitti.
Haha läste ni precis vad jag skrev? Saajk att jag kommer orka dra till gymmet på morgonen.
Näe men seriöst, tro mig, jag ska försöka. Jag ska göra allt för att försöka vakna tidigt.
Om inte jag lyckas så drar jag bara till gymmet under dagen, igen stress.

Ladies sätt på er ett par hörlurar, klicka på play, höj volymen lagomt och njut.
Den här låten är för er, den är fett chill och ni får själva bestämma hur ni vill chilla..
Ni kanske vill kolla på min trötta bild haha eller så kanske ni bara vill blunda och drömma er bort lite grann.
Hur ni än gör så lova mig att klicka på play, låten är riktigt avkopplande och man kan lätt sova till den.
Så vad tycker ni, är den chill eller är den chill haha? Det är frågan.
Nu ska jag inte hålla er uppe längre utan jag tänker låta er sova, det är fan sent brä...
Sov gott och dröm sött!

Kommentarer
» ;)

tänk inte på oss, det e du som ska försöka sova, själv håller jag på att försöka hålla mig vaken hela natten, för jag har samma problem som dig, så för hoppnings vis så somnar jag av sömnbrist imorn :P godnatt, sov söt och glöm inte att drömma om all de små kryp du mött :P

2010-09-15 // 02:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback