Här bjuder jag på en riktigt skön låt + musikvideo

Låten jag tänker bjuda er på nu är från förra året men jag måste låta er veta att jag diggar den fett mycket.
Jag gillar sånna här låtar som fan, det är så otroligt skönt att lyssna på sånt, speciellt om man har varit med i någon liknande situation som de sjunger om.

Jag vet att det ibland låter som att jag överdriver lite grann men jag antar att ni som följt min blogg ett bra tag har fattat att jag dööör för rnb. I love music, music is my drug och rnb is the shit, that's it!

Jag vet inte om jag skulle klara av att leva utan rnb. I just love it.
Jag kan inte ens förklara med ord hur mycket jag älskar rnb utan jag låter låtarna jag lägger upp tala för mig.

Vissa av mina läsare kanske undrar varför jag gillar rnb så mycket? Svaret är kort och väldigt enkelt.
Jag är en varm person med mycket kärlek och gillar att lyssna på låtar som handlar om just kärlek.

Innan ni klickar på play måste jag bara säga att jag diggar sånna här musikvideos när man ser hur killen och tjejen har det i sitt förhållande osv.. Det är lite svårt att förklara hur jag menar men ni kommer förstå mig när ni ser den.
Här har ni alla söta och sköna läsare, här har ni låten She's gone... Hon är borta. . .
Baby it was all my fault, I forgot how to treat a Woman. . .

Kommentarer
» S E V D A Y E T I S ♥ - SEVDAS.BLOGG.SE

låten e tuung :)

2010-09-15 // 23:22:08
URL: http://sevdas.blogg.se/
» sabina

Asså bryan sluta skräm mej så va fan ... jag älskar denna låten Feeet bra nog en av de mest spelade låtarna på min Ipod :) här är några låtar jag tror att du skulle gilla :)

Letoya-Regret Ft. Ludacris

Shontelle-Impossible

Mario-Rules

LL Cool J ft Trey Songz - Girl If I

haha du kanske inte gillar alla men nån iaf tror jag :p? ;)

2010-09-16 // 08:19:29
» Suwii

haha har samma musik smak sväär, RnB e bäst! och hiphop då :P men låten är tung! alla låtar du lägger upp är bra!

2010-09-16 // 09:02:53
URL: http://littlelocita.blogg.se/
» Ida

Shiit vilken bra låt!

den gick rakt in i hjärtat jag skojar inte ;O

fler kärleks låtar bryan jag älskar dom!!

2010-09-16 // 18:09:25
URL: http://missdancehall.blogg.se/
» Monika

Förstår och känner exakt samma sak om RNB!

2010-09-16 // 20:06:24
URL: http://moniquelle.devote.se
» Sara

Rnb är jävligt bra! Men själv så diggar jag nog house mest. Vad tycker du om House music?



Skön blogg, pusss

2010-09-16 // 22:15:12
» Sara

Rnb är jävligt bra! men själv så diggar jag nog house mest. Bryan, vad tycker du om House music?



Skön blogg, peace.

2010-09-16 // 22:17:09
» kamilla

om du gillar den så kommer du säkert gilla Brutha - one day on this earth ;)

2010-09-16 // 22:50:36
» Anonym

riktigt braa låt! gillar du grabbarnas låtar så skulle jag rekommendera deras serie från 2008, tung! den visades på BET du hittar avsnitten här:

http://www.bet.com/OnTV/BETShows/brotherstobrutha/brotherstobrutha_video



rekommenderar verkligenn den:) och ett annat rnb band som du spik skulle gilla är DAY26, p.diddys band som han gjorde under making the band. DE ÄR TUNGA. och bryaan fortsätt med tung musik så kommer många av oss fortsätt kika in här puuuuusssss

2010-09-17 // 19:08:08
» L

riktigt braa låt! gillar du grabbarnas låtar så skulle jag rekommendera deras serie från 2008, tung! den visades på BET du hittar avsnitten här:

http://www.bet.com/OnTV/BETShows/brotherstobrutha/brotherstobrutha_video



rekommenderar verkligenn den:) och ett annat rnb band som du spik skulle gilla är DAY26, p.diddys band som han gjorde under making the band. DE ÄR TUNGA. och bryaan fortsätt med tung musik så kommer många av oss fortsätt kika in här puuuuusssss

2010-09-17 // 20:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback