Här har ni Veckans Låtar!

MUMMS jag smaskade i mig en rätt så god och saftig vattenmelon under tiden jag kollade vilka låtar ni önskat!
Och nu är det dags, nu är det äntligen dags för det ni alla har väntat på, nämligen Veckans Låtar!

Precis som vanligt var det många som var med och önskade låtar den här gången också.
Ni ska bara veta hur svårt det var för mig att välja ut 3 stycken, men det är ju bra eftersom det är ett tecken på att ni allihopa önskat grymt bra låtar vilket gör det fett svårt för mig att välja.
Men som alltid lyckas jag till slut välja ut 3 låtar och den här veckan fall jag för följande låtar:

Bow Wow ft Sean Kingston - Put That On My Hood (Önskad av Ahmed)
Det var några andra som önskade den låten också men eftersom Ahmed var den första så skriver jag hans namn.
En ny låt av Bow Weezy och som faktiskt är soundtracket till filmen Lottery Ticket där han har huvudrollen.
För er som är intresserade kan jag säga att låten kommer att finnas på det kommande albumet "Who Is Shad Moss".

Jag diggar låten fett och jag tycker Bow gör sin grej i den, han rappar med flow och sen tar Sean Kingston hand om refrängen. Beaten är också fett grym, sätt på dig ett par koss hörlurar och höj volymen så får du se!
I musikvideon får man även se DJ Khaled och Birdman. Som vi alla vet har Bow Wow sen Augusti förra året varit signad till Birdmans "Chash Money Records". Klicka på play och njut, bra låtval Ahmed!

Lloyd - Lay it down (Önskad av: Anonym)
En asskön låt av RnB prinsen Lloyd!!!
Jag diggar hans musik fett mycket, det är helt sjukt hur mycket jag diggar hans musik.
Det skulle kännas fel om jag inte valde ut den här bland veckans låtar.
Lay it down är en helt ny låt av honom som släpptes för 4 veckor sen, tung du är som önskade den här låten.
Det tyder ju bara på att jag har läsare som hänger med här i musikvärlden hehe.
Hur som helst, bra låt och jag kan säga till er alla som inte visste det redan att Lloyd har klippt sig, inga mer flätor.

Alicia Keys - Unthinkable (Önskad av Jessy)
Där har vi deeeeen! Jätte bra önskat av dig Jessy, jag är kär i den här låten. Den är föör sköön.
Nu vet jag inte riktigt om jag ska lägga upp remixen med Drake eller den officiella låten som är på hennes album där hon sjunger låten helt själv. Jag tror nog jag lägger upp den officiella.

Men hur som helst, igår satt jag och kollade på musik kanalen VH1 och då spelade de upp hennes musikvideo, jag hade inte sett den tidigare så det var min första gång.. Jag satt och stirrade på tvn haha. Jätte fin låt och jätte fin video det är allt jag har att säga.

Musikvideon ska föreställa tidigt 80-tal och hon dejtar en vit man vilket hennes bror inte gillar... Jag ska inte säga för mycket utan ni får se på videon själva, låten heter som sagt Unthinkable.. Allså det otänkbara.

Jag gillar scenen när de är i kiosken och får ögonkontakt med varandra när hon kollar genom varorna hehe.
Och en till scen jag gillar är när killen kastar sten på hennes fönster och hon kommer ner, fett gulligt asså det är KÄÄRLEEK<3

Här har ni alla söta och sköna läsare, här har ni Alicia Keys Unthinkable, ni får tacka Jessy för den!

You give me a feeling that I never felt before....

Där har ni veckans låtar, I hope you like it för det gör jag utan tvekan!
Kommentera vad ni tycker om låtarna jag valt ut och hey, bli inte sur, ledsen eller deppig bara för att jag inte valde ut just den låten du önskade.... Vem vet nästa vecka kanske det blir din låt jag väljer :)

Kommentarer
» ?

ja somnar med ett leende varje kväll efter att ha kollat på dina bilder.

2010-09-14 // 03:43:42
» Anonym

den vita killen e ju han snyggingen från One tree hill :D

2010-09-14 // 08:47:19
» Jess

Thanks! Detsamma. I love music ;)

Haha nyfiken va? Nej men det har hänt en sak, ni får nog reda på det snart, håll ut :P

2010-09-14 // 09:52:17
URL: http://finest.se/jessicalauren
» jessy

jag älskar låten,bästa av det nya albumet(element of freedom)i knew u would pick that up Bryan :)

2010-09-14 // 14:33:59
» Matilda

bow wow är kung! men du skulle valt hans låt Outta my system som han sjunger tillsammans med t-pain. men jag diggar ändå låten Put that on my hood jävligt mycket!

2010-09-14 // 16:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback