Im on top of the world, im on top of the world BABY!

Vilken najs dag jag har haft, jag antar att ni har sett klippen jag la upp i det tidigare inlägget?

Men hur som helst, jag tänker käka lite grann nu sen tänker jag röra mig till gymmet och pumpa hårt.
Ska köra riktigt hårt med övre delen idag eftersom jag inte har tränat överkroppen på ett tag.
De senaste veckorna har jag tränat mycket ben vilket jag kommer fortsätta att göra efter helgen för då tar nämligen fotbollssäsongen slut.
Längtar fan tills jag är framme i gymmet och kör, jag har två par nya och tajta träningsbyxor som jag tänker köra med. Eller ett par tänker jag ha på mig nu när jag åker till gymmet och ett par tänker jag ha på mig när jag kör, de är fett najsa, perfekt när man spelar fotboll. Fan vad skönt det känns just nu, har inte känt mig så här sugen på att gymma på ett väldigt bra tag kan jag säga. Ska bli soft och pumpa till sköna låtar också.

Efter allt hårt jobb så är det så klart gott med proteindrink och skönt med en dusch!
Men inte nog med det, efter att jag har gymmet så tänker jag inte stressa...........
Jag tänker basta i lugn och ro, ingen stress. Ska relaxa fullt ut i bastun och rensa tankarna lite grann...

Visst låter allt jag har skrivit i det här inlägget fett med niiice, i know, i know! :D
Haha, ska rulla iväg nu men kärlek och respekt till er alla söta och sköna läsare.
När jag är hemma igen så spanar jag in med 3 nya och fräscha veckans låtar, im out, peace.

Kommentarer
» music lover <3

måste bara berätta för dig Bryan to watch out för Trey Songz nya album Ready som ska komma ut snart jag kollade på hans programm på BET kanalen som jag älskar e så lycklig att jag har den kanalen alla fall dom sänder ett program om han varje måndagar då dom följer hans liv och allt sånt och just nu så håller han på att jobba med detta albumet Ready asså när han börja sjunga fick jag rysningar av hur bra alla låtarna är på det albumet ohh längtar sjukt mycket tills den kmr ut. och tro mig du kmr älska alla låtarna.. oj nu blev de en lång text men aja am out peace ;)

2010-09-21 // 22:18:00
» Anonym

vaa? hans album ready kom ut förra året? och han släppte nyligen ett album som heter Passion, Pain & Pleasure

2010-09-21 // 22:32:37
» ninadenfina

men mjaaaaaaaaaaaaaau! Kollar in här då&då

säger bara grrr :P

2010-09-21 // 22:54:41
URL: http://ninaaas.blogg.se/
» Anonym

vad har hänt med bakgrunden, jätte svårt att läsa nu när det är skor :o vad tkr du förresten om kissies nya näsa? :)

2010-09-21 // 23:04:36
» Anonym

beskriv din drömtjej!

2010-09-22 // 03:08:55
» Anonym

är du kristen eller muslim? din pappa är ju muslim eller

2010-09-22 // 16:07:04
» Anonym

be dina bloggläsare som är killar att beskriva hur deras drömtjej ska se ut/vara :D aiiiight

2010-09-22 // 16:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback