Jag spanar in snart igen

Haha en riktig drävar bild.....
Men hur som helst, jag kom hem från min träning precis. Jag ska äta nu och kolla på fotboll samtidigt.
Det är vissa som inte riktigt vet vilken kanal Sverige matchen kommer att spelas på så jag kan göra det klart för er nu. Matchen startar klockan 20:00 på en ny kanal som heter TV10. Det är inte alla som har den kanalen.
Jag kollade igenom alla kanaler tidigare idag och som tur är så har jag den!
Fett nice, det är en helt ny sport kanal som kommer att visa mycket fotboll, t.ex. Champions League.

Efter matchen kommer jag spana in med ett inlägg om PAOW, så håll ett utkik här på bloggen!
Btw tillbaka till fotobllen, hur många tänker se på Sverige matchen? Hur många har ens kanalen TV10??

Kommentarer
» Nathalie

Nej, har inte TV10:P

Vad gullig du är i ditt mini-fluff:D

2010-09-07 // 20:35:07
» Anonym

jag har inte tv10, det är antagligen inte en gratis kanal...

2010-09-07 // 20:43:51
» Anonym

Varför har du börjat lägga ner så mkt tid på att skriva om "stor bloggarna" om dom nu ändå är falska? :s

2010-09-07 // 21:19:55
URL: http://lottazofias.blogg.se/
» Helloooo

Hello mr.do it for the ladies, do THIS for the ladies and snagga håreet! Såg dig idag i t-banan, du har fått ganska långt hår, antingen snagga eller skaffa braids. And i'm out!

2010-09-07 // 22:41:42
» Anonym

jo det 'är gratis för alla med comhem ! :)

2010-09-08 // 16:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback