Kissie nu får det räcka med photoshoppandet

Spana in min nyaste kategori: Mina dissar!
Jag läste precis att en läsare hade kommenterat ett random inlägg och skrivit att jag borde kolla in kissies nya bilder som hon lagt upp på sin blogg. Så jag gjorde det och jag antar att läsaren vill veta vad jag tycker och tänker kring bilderna.

Jag kan säga såhär, Kissie går över gränsen när hon photoshopar!
Jag har sett photoshoppade bilder på tjejer förut men jag har aldrig sett någon överdriva lika mycket som henne. Ska jag vara helt ärlig så tror jag att hon innerst inne har en dålig självkänsla. Hon kanske inte trivs med hennes utséende och det hennes läsare och andra folk inte tänker på är att hon inte visar den dåliga självkänslan på bloggen utan hon vänder på det hela. Hon skriver skit och trycker ner andra på sin blogg för att det säkert känns bättre så.
Så som hon photoshoppar sina bilder är inte ett normalt beténde, helt ärligt asså.
Jag tror inte det är ett normalt betéende. OKEJ om hon överdriver på några bilder men att göra det på varje fuckin bild är farligt, farligt för henne själv. Hon har redan opererat brösten och fixat läpparna, what's next liksom?
Näsan? Fettsugning?

Nä men seriöst kissie, du borde sluta photoshopa dina bilder som du gör. Det är helt överdrivet.
Jag tycker du ska vänja dig vid dig själv om du förstår vad jag menar. Så som du fixar och ser ut på dina bilder vill du säkert se ut i Real Life men det är dags för dig att inse att du inte ser ut så. Det är bara supermodeller som ser ut så och en supermodell är du inte. Btw så är supermodeller ingenting för mig bara så ni vet haha, de är äckligt smala.
Kolla på den här bilden, komedi på allra högsta nivå hahahah! En riktig import med en riktig bimbo!

Hur lång tid tror ni det tar för henne att fixa en bild? En halvtimma kanske?
Nää juste! Jag glömde att hon är expert, hon fixar en bild på 5 minuter hahah.

Jag sätter punkt med att säga såhär till söta kissie missie:
Sluta redigera dina bilder på det här viset, det ser bara löjligt ut.
Får mig att garva för både du och jag vet att du inte ser ut så i verkligheten.. Twwää. Im out!



Kommentarer
» Tangz

Håller med dig om att det är fel att photoshopa bilder för mycket,man visar inte sitt riktiga jag bara, det är ingen bra....

2010-09-09 // 23:11:31
URL: http://tangzice.blogspot.com/
» Bryan du e så mobbad haha för tidig utlösning ha?

asso blir såååååååå jävla iriterad på dig ditt mobboffer säg bara att du är kär i fuling shit fan VÄX UPP!

2010-09-09 // 23:12:22
» Carro

Hahaha fan bryan varför hatar du så mycket !? :)

2010-09-09 // 23:14:08
URL: http://carrocarpios.blogg.se/
» Anonym

du trycker ner andra själv lol

2010-09-09 // 23:23:25
» Kissie e FUUUL

Asså Kissie måste sluta photoshoppa hon ser inte ut så i verkliga livet hon är ju jävligt kurvig och lite mullig och ansiktet, shit hon photoshoppar sönder sig näsan...ögonen, håret...allllt

2010-09-09 // 23:31:22
» gfdg

Och?

2010-09-09 // 23:49:40
» Anonym

hahah det är som killen säger, tjejen har allvarliga problem med sin självbild.

2010-09-10 // 01:31:53
» Anonym

hahah sjuk du är hahah drakt på sak import och bimbo heheh

2010-09-10 // 12:58:24
» Anonym

mmmm :P hon skyller på att man ska se bra ut på bloggen. Men tror också de e grovt dåligt självförtroende. Om det bara hade varit för bloggens skull hade hon väl inte satt upp sina överredigerade bilder på facebook där man bara har vänner. Aja...

2010-09-10 // 13:09:22
» Anonym

Asså din blogg har blivit keff Bryan! vafan e det här, "mina dissar"..... Nigga please.

2010-09-10 // 13:59:24
» Anonym

Asså din blogg har blivit keff Bryan! vafan e det här, "mina dissar"..... Nigga please.

2010-09-10 // 13:59:53
» BS

hahaha import med bimbo, bäst :P

2010-09-10 // 15:09:54
» Suzan

hahah den där tjejen har grova komplex asså, någon borde verkligen hjälpa henne

2010-09-10 // 15:21:30
» 2 frågor

tycker du att victoria secret modellerna är för smala? Och vad tycker du om en tjej som opererar brösten?

Keep up with the good work, you go man ;)

2010-09-10 // 16:06:56
» Anonym

HAHAHAHAHAH alltså du är kinnnngg bryan , imporrt , du dddöda den !

2010-09-10 // 16:28:39
» Simone vare

random läsare , word? hahaha visst e hon ful?

sluta slicka hennes vita röv alla, ni får inget utav det, infact hon skulle till och med dissa er i bloggen. fan vet ni, håll käften bara

tack och hej för mig

2010-09-10 // 16:32:33
» simone igen

svar till

''2 frågor''



Tjejer som är opererade är onaturliga. you have to keep it real om du fattar va jag menar,

2010-09-10 // 16:35:25
» Anonym

Att du ens orkar bry dig................

2010-09-10 // 22:01:16
» Betiel

Där satt den! HHAHAHAHAHAHHA import

2010-09-10 // 22:26:31
URL: http://betielsworld.blogg.se/
» Anonym

Haha, det roliga är hon gör det för o PROVOCERA om du inte har lagt märke till det ? Du bara fortsätter och skriva inlägg om henne som provocerar dig, för det är dit hon vill komma ? Det e ingen som bryr sig om dina fucking åskiter om henne för alla har ändå redan sagt dom ? Shit, helt hjärndöd

2010-09-10 // 23:08:20
» Tessi

Haha Bryan du är fööör skön! Håller med allt du säger till 120%, Kissies är inbte ok och om folk säger att du e kär i henne oshit så lyssna inte på de, du, jag o alla andra där ute vet att du kan få sååå mycket bättre än kisie, shit asså du kan få nicole scherzinger om du vill!

2010-09-11 // 16:03:53
» sara

stop hatin nigga!

inte för ja gillar henne själv men seriöst sköt ditt eget liv och hur du ser ut & inte andras liv & hur dom ser ut :s

2010-09-11 // 18:03:09
» aalina

men gud bara för att du sa det en gång måste du börja säga det hela tiden? komedi på hög nivå? man ba de räcker...! :S och du tror inte att kissie redan vet allt detta? VARFÖR skulle hon lyssna och bry sig om vad DU(din lilla skit) tycker????

2010-09-12 // 11:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback