Lär känna mig lite lite bättre

SENASTE:
Dryck:
7up
Telefonsamtalet: Minns inte faktist
SMS: haha shit jag har inte tankat på min lur på ett bra tag så jag minns inte
Sång du lyssnade på: Drake - What If I Kissed You Right Now
Gången du grät: Längeseeen.

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Nej
Har någon varit otrogen mot dig: Ja tyvärr...
Varit kär?: Ja i mellanstadiet ha!
Förlorat någon speciell person: ja
Varit deprimerad: Ja det har väl alla varit någon gång
Varit så trött att du somnat sittandes: haha näe det tror jag inte

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Vit
färg 2: Röd
färg 3: Blå

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Skrattat så att du har börjat gråta: Hahah jaja
Insett vilka som är dina äkta vänner: Har alltid vetat.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
Kysst en kompis: Ja, en jätte söt tjejkompis :) Inga namn nämnda, du vet vem du är.

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Haha inte alla faktist
Hur många barn vill du ha: jag vill ha 3, två pojkar och en flicka. 
Har du några husdjur: ja, två storasystrar. Liza och Diana. Hahah näe men jag har inga husdjur.
Vill du ändra ditt namn: Nejnej, jag är så stolt över mitt namn att jag har det tatuerat på min hals
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag var med de som betyder mest för mig, familjen
Vilken tid vaknade du idag: typ 2
Vad gjorde du igår runt midnatt: Jag satt med laptopen och softade, lyssnade på musik och surfade
Någonting som du längtar till: Ja, den dagen jag träffar min Cinderella
Senaste gången du träffade din pappa: Igår, han inte se honom idag före han gick till jobbet för att jag sov
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att kanske inte vara så blyg som jag kan vara ibland hehe
Vad lyssnar du på just nu: En skön låt av Trey Songz
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha ja, gick i mitt förra lag
Vad gör dig irriterad just nu: Ingenting, allt är fine!
Vad är ditt namn: Bryan
Stjärntecken: Skorpion
Kille eller tjej: Kille
Grundskola: Knutbyskolan, Kvarnbyskolan och Sollentuna International School (Engelska skolan i Sollentuna).
Gymnasie: Löfströms Gymnasium
Högskola: Näääe!
Hårfärg: Svart
Långt eller kort: mini afro
Längd: 187
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är så otroligt motiverad och vet vad jag vill
Piercings: 3 hål i öronen
Tatueringar: Japp, en på halsen. Det kommer fler, det kommer.
Höger eller vänster: vänsterhänt men högerfotad :P

DIN FÖRSTA:
Husdjur: Fiskar tror jag haha
Vaccination du minns: Minns inte
Konsert: När jag var 6 år gick jag på en Aaron Carter konsert! Han var en av mina största idoler haha
Förälskelse: Jag har aldrig varit förälskad i någon
Alkohol du drack: Bacardi Breezer, på studentdagen!!

HAR DU NÅGONSIN:
Krossat någons hjärta: Men neje, jag är ingen heartbreaker
Har du blivit arresterad: Haha ja men det var inget seriöst
Dissat någon: Ja det klart, det har väl alla gjort
Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Japp, det har hänt att jag vill vara more than friends.

TROR DU PÅ:
Kärlek vid första ögonkastet: Ja absolut!!
Himlen: haha wtf??
Tomten: haha nä det gjorde jag bara när jag var mindre, men vem vet han kanske finns någonstans där ute :P
Att kyssas på första dejten: Ja om man känner för det, är trött på alla moralregler som finns. GÖR VAD FAN DU VILL OM DU KÄNNER FÖR DET!
Änglar: Japp

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en flickvän på samma gång: Nej nej, sån är jag inte. Det vet alla mina läsare.
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja klart det går. Jag hade lätt kunnat
Vad kan du verkligen inte leva utan: Familjen, bollen, kärlek, pengar och FIFA
Vad vet inte så många om dig?: Nu har jag tack och lov tagit studenten men ibland hade jag lust att byta gymnasie. Jag ville byta till ett "riktigt" gymnasie som ligger inne i stan så jag får den där "riktiga" gymnasiekänslan och får lära känna nya personer!

Kommentarer
» Jacob

haha du dricker fanta på bilden, men senaste dryck är 7up ;P Dricker du mycket läsk ;)

2010-09-06 // 15:37:43
» L.B

Vad hände med att du skulle spara på ditt hår? :)

2010-09-06 // 15:40:32
URL: http://lydiabrown.blogg.se/
» TOPSHOTTA!

"Krossat någons hjärta: Men neje, jag är ingen heartbreaker", haha how ADORABLE?!



måste säga att jag tyckte som någon skrev förr här i bloggen att du verkade aaaasluft(!!) men har absolut ändrat min åsikt om dig, du verkar vara fett chill nd down to earth och jag who am i to judge egentligen när jag inte ens känner dig :) keep up with the good work nd if u ever need a guide in malmö HOLLAAA! deuces

2010-09-07 // 22:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback