Mycket Chris Brown

Jag har fan inte lagt upp eller skrivit något om Chris Brewzy på ett bra tag.
Fastän jag vet att jag har många läsare som diggar honom galet mycket...
Nu bjuder jag er på en skön låt och massor med bilder så klicka på play och kolla igenom bilderna bara :)

Måste bara säga att jag diggar den här låten fett mycket, jag pumpade den varje dag för två år sen.
Jag lyssnade på den nyss, första gången på många många månader ska ni veta.
Det var så längesen att när jag lyssnade på den precis kändes det som att låten var ny haha.

Bara för att det var så längesen jag lyssnade på den kommer jag börja lyssna på den om och om igen, varje dag. Men tung är den, texten, tempot och allting, skitskön låt verkligen, speciellt refrängen, det är den som fastnar i mitt huvud. Inte nog att jag kommer börja lyssna på låten nu igen, jag kommer också gå runt och sjunga refrängen för mig själv hela tiden haha . . .

I don't wanna hurt ya, i just wanna know ya.
Read me your script later baby i'll call ya, Body so sick gotta get next to ya.
I've been waitin all night long to know you're name!!!



Kommentarer
» Anonym

saknar gammla mulattobee, du som skrev om kändisar upptadera hade roliga lekar fan du va riktigt skön o du hade en riktigt skön blogg nu det känns som om du bara skriver något och lägger upp

2010-09-05 // 01:55:26
» Anonym

chris brown har blivit så fuul :o

2010-09-05 // 03:35:56
» Anonym

älskar chris brown med hela mitt hjärta och kmr alltid att göra det <33, men de fan sant ändå, han såg bättre ut innan, ja håller med kommentaren ovanför !

2010-09-05 // 10:49:36
» Anonym

älskar chris brown med hela mitt hjärta och kmr alltid att göra det <33, men de fan sant ändå, han såg bättre ut innan, ja håller med kommentaren ovanför !

2010-09-05 // 10:49:53
» Albulena

Den sista bilden var fräck!

2010-09-05 // 11:44:51
URL: http://aalbuuleenaa.blogg.se/
» linn breezy

min tunga maaan, så sexig som alltid

han har hela paketet asså.. utseendet, rösten, musiken, dansen.. älskar han, han e bästaste! :) deuces <3

2010-09-05 // 13:06:40
» '

Chris Brown. NO WORDS. Han är den bästa, av de bästa. Jag älskar honom, hans musik och allt! Jag stod och köade från sex på morgonen för att få stå längst fram på hans konsert i hovet. All den väntan var sååå värt det för att jag fick bästa platsen nämligen längst fram och njöt varenda sekund av konserten. Minne för livet som jag aldrig glömmer. Jag är så glad att jag fick chansen att kolla på min idol live! Fantastisk känsla. Har någon lösare också haft en sån känsla? :) LOVE TILL CB <3

2010-09-05 // 15:53:56
» Anonym

Han ser lika bra ut för mig. Han har gjort nya låtar också. Varför skriver du inte upp de?

2010-09-05 // 17:27:51
» Anonym

Detta kanske inte har nåt med inlägget och göra men ville bara säga till dig bryan att om jag vore din farsa skulle jag vara hur jävla stolt som helst ! skulle inte ens finnas nåt i världen att belöna dig med , istället för att festa och drycka som dom i dina ålder gör så uppnår du dina mål i livet vilket är mer än rätt !

ville ba säga det och jag hoppas att du alltid förblir så hä r :)

2010-09-05 // 17:45:01
URL: http://safija
» kristina ab

bäästa inläggeet ! chris brown e bäääst ! alla bilder som bryan lagt upp e gamla , chris brown har blivit mycket snyggare , finns inget fuult med han !!! <3<3<3<3<3

2010-09-05 // 19:48:46
» hind-sophia

haha sista bilden är ju bäst

2010-09-06 // 09:56:02
URL: http://hinds.blogg.se/
» Anonym

tja! vad tyckte du om när chris brown grät på BET awards?hahah

2010-09-07 // 22:49:36
» Anonym

aaaah blogga mer om sånt hära det göt din blogg mer läsvärd!

2010-09-08 // 23:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback