Ni tjejer som kan mycket om kläder måste hjälpa henne

Fick precis ett meddelande på facebook av en läsare som skrev såhär.
Hej B, stackars mig :(
Vi ska ha Pimps and hoes som tema på skolfotot. Det är meningen att alla tjejer ska se ut som h*ror,
men jag känner mig inte riktigt så nöjd med mig själv för att sätta på mig nätstrumpor och minikjol.
Men jag vill inte verka som en fjant och inte vara med i temat.

Kan du skriva om det här på din blogg så dina läsare kan hjälpa mig se ut som en h*ra utan att vara för lättklädd?

Kommentarer
» Hanna

Sätt på dig något som liksom inte är för mycket men inte för litet, hör med dina kompisar vad dom ska ha på sig för kläder. Du kan ju köra något lätt som typ ett par högklackade samt ett par shorts iaf, eller en klänning anstränga dig lite så det blir passat till temat iaf! :)

2010-09-07 // 22:09:04
» Mona

Testa TAJT TAJT TAJTA jeans med snygg bustier eller liknande.. du behöver inte se TRASH ut. du kan se mer " trash " ut i ansiktet

2010-09-07 // 22:26:51
URL: http://juicym.blogg.se/
» Tangz

Du kan ha på dig tajta jeans, det passar bra. Känn dig inte pressad till att klä dig som en riktig hora, ingen kan bestämma över dig!

2010-09-07 // 22:56:39
URL: http://tangzice.blogspot.com/
» ;)

Det är egentligen inte kläderna som gör så mycke utan det är sminket! så satsa på ful och överdriven smikning och kaos hår! Hade samma tema när jag gick i nian :P

2010-09-07 // 23:29:54
» nicolina

neeej gör dig till en lyx hoe istället! om killarna nu ska klä sig flashigt ska du också. Snygg tajt klänning, mycket smycken och höga klackar, röda läppar och sotade ögon(brukar inte funka ihop men nu bör de göra de). Kaos ser dem väll ut efteråt, inte innan :P

2010-09-08 // 05:18:01
URL: http://nickita.blogg.se/
» m -

jag håller med nicolina klä till dig till lyx hoe endast rika har råd haha asså inte för det är äkta men ha typ as mycke smycken riktiga bling bling typ och ha överdrivet smink fast snyggt och typ skit tajta jeans med en snygg lite urringad top och håret riktigt snyggt ;)

2010-09-08 // 17:00:36
» nb

Hjärtat!! tänk såhär.. Killar kan oxå vara hoes och tjejer kan vara PIMPS, men du går emot all "normemr".

Så du brtyer alla normer och klär dig som en PIMP..inte en kille utan en kvinnlig PIMP.... !! Langa något med lite klass och mycket smycken :) !! sen har du din look !!

2010-09-08 // 20:02:32
» Anonym

Om du liksom ska se ut som en Hoe, va lite så här you know classy, de feett kattit ja sväääär. Vågigt hår, me typ mitt bena eller sne spelar ingen roll, sen en magtröja kanske och ett par tighta jeans och klackar, i ansiktet kan du ha läppstift som SYNS, och typ lite klumpigt mascara men ändå långa så det ser snyggt ut, sen så kan du fixa naglarna med en chock färg som lyyser o ta upp handen o posa me den på midjan eller vid läpparn, SEN ofc massssssaa guld, ( behöver såklart inte va riktigt) så man ser ut som en gold digger de väl typiskt classy " hoes " som är med rika pimps :D

2010-09-08 // 21:04:54
» Anonym

ta något urringat (behöver inte vara kort kort utan pusha upp brösten till hakan haha, rött/knall rosa läppstift, sotat ögonsmink, tuperat hår, mycket smycken :)

2010-09-12 // 22:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback