Ny Fotbollsvideo

Jag la mig precis i sängen och precis när jag tänkte lägga ifrån mig laptopen så kom jag att tänka på min nya fotbollsvideo som blev klar idag. Tänkte att jag kunde lägga upp den här på bloggen för alla fotbollsintresserade.

Det här är alltså min senaste fotbollsvideo och troligen den sista eftersom jag inte behöver spela in flera matcher.
Det är klart nu, även om jag nu skulle vilja spela in flera matcher så går det inte för att säsongen nu är slut.
Eller för att vara exakt så tar säsongen slut den här veckan men ahh ni förstår vad jag menar...

Hur som helst, här har ni min senaste fotbollsvideo som innehåller höjdpunkter från nästan alla mina matcher.
Mål, snabbhet, bollkontroll och dribblingar... Klicka på play och njut.
Den är 15 minuter lång men jag lovar er det känns som 5 minuter haha.
Har du ett youtube konto så kommentera gärna videon - http://www.youtube.com/watch?v=7V7UIzurhmw

Kommentarer
» Anonym

bryan det finns inga ord för hur grym du är =) fortsätt med det du gör!

2010-09-21 // 00:42:08
» Anonym

Hoppas du får kontrakt med AIK så kan AIK börja göra mål igen :) dvs du gör målen!

2010-09-21 // 13:35:41
» Andreas

Du är GRYM!!! Riktig lirare!

2010-09-21 // 13:51:50
» Anonym

du skulle inte gjort den så lång vissa kmr inte kolla på ett 15 min klipp !

2010-09-21 // 14:06:19
» Anonym

Råtalang!

2010-11-03 // 02:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback