Premiär för MulattoBee Showen Ikväll

Ikväll är det premiär för Mulattobee Showen på kanal 5!
Nä jag skoja bara haha glöm kanal 5 men det är premiär för showen här på bloggen i alla fall :P

Ni som inte har följt min blogg i ett bra tag vet nog inte vad jag snackar om men ni andra vet exakt vad jag menar!
Minns ni för typ ett halv år sen då jag la upp videos på den här killen?
Nu är det dags igen, jag la upp runt 5 delar förut men eftersom mitt förra youtube konto blev spärrat och alla videos försvann så tänker jag ladda upp alla de 5 delarna igen och sen lägga upp en del i taget här på bloggen.

Jag satt och kollade på 2 delar nu och jag måste säga att jag började garva, haha skit skön!
För er som inte vet så ska killen på bilden föreställa mig, han pratar om allt möjligt i videon.
Man kan säga att det är ett videoinlägg på mig fast i tecknat. Jag lovar er att ni kommer tycka det är nice.

Jag kommer ladda upp första delen senare ikväll men som sagt, jag har bara 5 delar så om ni tycker den första delen är rolig och ni vill se mera måste ni säga till för det är nämligen inte jag som fixar klippen. Det är två söta läsare från Uppsala. Så om ni vill ha flera delar hojta till så jag kan säga till tjejerna att göra fler.

Kommentarer
» BS

man kunde inte kommentera inlägget nedam -,- men fett snygg header, galet snygg!

2010-09-04 // 00:23:57
» Anonym

TYPISKA MALMÖ BRUD www.jasminev.blogg.se , checka bilderna broder!

2010-09-04 // 17:03:23
» Anonym

Västerås annars!

2010-09-04 // 23:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback