Såhär ful!

OMG, jag finner ärligt talat inga ord.

Tjejen som tror hon bor i Hollywood och leker så läcker är egentligen skitful!
Jag har sett tjejer som gillar att sminka sig utan smink och för att vara ärlig visst, de kanske inte ser lika fina ut som de gör med sitt smink men det finns en gräns. Haha det finns en gräns och Kissie har passerat den gränsen.

Om Kissie är så här ful utan smink så undrar jag hur mycket smink hon fuckin använder för att göra sig "fin".
Make up som vanliga tjejer tar slut på en månad tar kissie säkert slut på en kväll haha, så mycket smink måste hon nog använda för att gömma sin otroliga fulhet. Kissie jag är ledsen men jag hade ingen aning om att du var så här ugly.. Jag har fått höra att du är skarrig och så men inte såhär skarrig, Usch Usch..Blääe!

Hahahah.

Don't get me wrong, det är inget fel med att vara ful men att vara ful och ha den luften du har, det är fel.
Att skriva skit om andra och trycka ner andra i din blogg när du själv inte är så fin är också FEL!
Just därför skriver jag så dåligt om dig nu, du måste inse att du inte kan hålla på som du gör ibland.
Att skriva dåligt om andra på din blogg när du själv är ugly som fan är så feel.
Jag antar att ingen har sagt det till dig förut så därför får du smaka på din egen medicin som man brukar säga.

Nu förstår jag verkligen varför sminket är din bästa vän gumman, nu förstår jag.
Jag tycker du borde vara glad för att det ens finns smink för annars hade du sett ut som du gör på bilden 24/7.
Såhär Ful.

OBS!
Om bloggen hackar så beror det 99% på bilden ovan, Kissies fulhet kanske smittar min blogg med virus!

Kommentarer
» Anonym

HAHAHHAHAHAHHAAHHAHAHA SÅÅ Sant bryan! what's the deal med OMG?

2010-09-06 // 22:16:03
» Anonym

men har du kommit på det NU?! :P Dom bilderna du ser på bloggen är retusherade till max, skojar inte. Du borde kolla på programmet "topbloggarna" du kan se det på falsksannings blogg. Där är hon med och då får du se hur hon ser ut på riktigt, jag lovar du kommer få en chock. Vill inte vara en hater men hon ser väldigt annorlunda ut i programmet än vad hon gör på bloggen... Döm själv! :)

2010-09-06 // 22:39:06
» euw

HHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA omg ja tror inte äsn en riktigt kåt jävla våldtäktsman skulle vilja ha henne HAHAHH euw

2010-09-06 // 22:47:12
» Tangz

Herremazonga.....i can't believe my eyes!



2010-09-06 // 23:27:53
URL: http://tangzice.blogspot.com/
» Anonym

bryan, det tar vara bara dåligt sagt. oavsett om man är ful så ska man ha luft. man ska älska sig själv och ha självförtorende fast man är ful. omogen sagt av dig.

2010-09-06 // 23:29:18
» sally

men gud va taskigt men sant hahaha

2010-09-06 // 23:32:42
URL: http://bossdiva.blogg.se/
» Daniella

Asså de räcker ya. och om hon e ful ? inte för att jag tycker om henne, men ärligt du överdriver feeeett mkt, haha aatt du ens orkar spendera tid o skriva inlägg om henne, de e typ som en tradition för dig att skriva inlägg om henne typ.. en gång i månaden ? Grejen är du förstår inte att typ alla tjejer ser ut sådär utan smink, hon har lång näsa och förstorade läppar, det är därför hon ser ut som hon gör. När det kommer till folk som e fula, så har du ingen respekt typ men när folk är fina/vackra så ska du buga o be för dom ? Låt människan vara om du nte "bryr" dig. Och saken är du tror att du ser så jävla bra ut själv, du försökte förfan haffa tjejen. Patetisk rent ut sagt och sänk ballheten liiiite bara.

2010-09-06 // 23:42:11
» Amina Toubi

OMG bryyaan du har så rättt ja säg henne i stan för typ två dagar sen med en kompis, på gud hon gick förbi ja blev rädd. ja trodde ja va lite stor, brooor hon e FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET hon retuscherar alla sina bilder fucking storhuvud hon e .

t Daniella, tyväärrr men denhär fulheten måste uppmärksammas, den går inte att missa. hon e heeemsk, o lunga dig me att buga o be. han har sagt flera gånger att han ggilllar alla tjejer så .. ;)

o sen, vadå alla tjejer ser ut sådär utan smink ? hahahha du talar nog för dig själv o kissie. ja ser ut som en katttttttt utan smink använder aldrig smink.

hahahahahahhaha delli

2010-09-06 // 23:50:40
» S E V D A Y E T I S -sevdas.blogg.se

HAHAHAHHAHA BRYAAAN! SÅHÄR CHOCKAD XD!!

2010-09-07 // 01:17:12
URL: http://sevdas.blogg.se/
» Anonym

hahahah :D

2010-09-07 // 01:17:49
» danne

choooock FUL

2010-09-07 // 03:12:29
» Betiel

HAHAHAHAHA LÅTEN PASSAR IN OCKSÅ

HAHAHAH FEET E DU BRYAN!

2010-09-07 // 11:36:34
URL: http://betielsworld.blogg.se/
» johanna w

hahah bryan du är för bääst asså, håller med dig upp till 100 % !!

2010-09-07 // 16:36:13
» Anonym

skit omoget av dej bryan och palla att ni läsare pallar bry er så mycket när han bara provicerar. va det inte så att bryan och kissie va bästisar för någon dag sedan -.- tääänk!

2010-09-07 // 18:46:14
» Anonym

HAHAHAHAHA och låååååååååten passar !

2010-09-07 // 18:50:40
» Anonym

HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA JAG DÖÖÖÖÖR

2010-09-07 // 19:21:43
» Nicole

Hahaha, blir så irriterad på alla tjejer som slickar Bryans arsle hela tiden. Bryan, gubben, troru verkligen att hon har tid att läsa din b-blogg..? Förlåt men bruden har 100 tusen läsare, hur många har du, 12 tusen? Wow. Vill ställa er alla på rad, tvätta av er erat smink och se om ni är så jävla mycket finare själva.



Och Bryan, som tidigare sagt, du respekterar folk som är vackra men folk som är ENLIGT DIG "fula" kan du inte ens höja ett ögonbryn för? Karma is a bitch.



Du sjönkt RIKTIGT lågt i mina ögon i detta inlägg. Du är förfan 18 år, bete dig som en människa innan du börjar hacka på andra.

2010-09-07 // 19:52:17
» Anonym

kloooooockreeeeeeeen du är brayn hahahahahah, låten allt bilden omg skit fuuuuuul jag spyr tror jag... allt du sa håller med dig! :)

2010-09-07 // 22:18:47
» Anonym

asso fan va mobbad du är, jag gillar inte kissie men palla sitta och klanka ner på andra när du själv är så jävla töntig och ful. mobboffer

2010-09-07 // 22:20:02
» .

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA DU HAR BÖRJAT BLI ROLIG WALLA

2010-09-07 // 23:58:00
» NIGGAWHAAAAT

Nicole. Han skrev själv att med DEN LUFTEN HON HAR så förtjänar hon det. HAALLLÅÅÅ det är kissie vi snackar om? Miss tror att hon är perfekt. Hon behöver få en smäll mannen., Bryan satte henne på plats, och det är jag glad för. Kolla på henne? Hon om NÅGON hackar ner på allt och alla. SÅ stäng din mun Nicole.

2010-09-08 // 18:16:04
» MF

Nicole, jag ber dig håll bara käften seriöst -.-

2010-09-08 // 20:38:21
» Anonym

nicole käft med dig. BRYAN DU ÄR SÅ FUCKING SKÖÖÖÖÖÖÖÖN!<3<33<3

2010-09-09 // 00:40:59
» sadde

hon ser ut som en häst

2010-09-09 // 17:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback