Såhär trött

Jag tror inte ni fattar hur trött jag är just nu.
Jag kommer att decka vilken sekund som helst jag skojar inte.

Kom hem från träningen för inte så längesen, på tal om träningen så hade vi inget fotbollspass idag...
Vi hade fysträning men jag ska inte klaga, jag diggar fysträningar som fan.
Visst det är jobbigt som fan om man kör ordentligt vilket jag också gör men det är värt att vara jobbigt för man får ut så mycket att sånna träningar. De senaste veckorna har jag kört skit tufft på fysen och jag känner verkligen hur jag har utvecklats för varje vecka. Varje vecka vi kör så orkar jag bara mer och mer.

Så idag har jag alltså haft fysträning och jag är helt slut i kroppen, jag får räkna med galen träningsvärk imorgon!
Har jag någon söt läsare som har lust att komma över och massera mig da? haha.

Klockan är inte ens 10 men jag ska ta och lägga mig nu.
Nu när jag ändå är så trött så tänker jag passa på att försöka sova tidigt för att kunna vända tillbaka på dygnet vilket jag har försökt i en vecka nu utan att lyckats haha. Men jag tänker också lägga mig nu för att jag ska upp klockan 8 på morgonen för att göra en sak. Kommer faktiskt inte vara hemma på hela dagen men jag spanar in med en inlägg sen när jag är hemma igen eller på imorgon bitti innan jag drar hemifrån!

Nu vill jag sova, btw jag spanar in med veckans låtar imorgon för jag är alldeles för trött just nu.
Har du inte hunnit önska en låt så är det ett perfekt läge att göra det nu, kommentera bara i det rätta inlägget. Inte på det här inlägget för då gills det inte, aja... hur som helst... Godnatt på er alla söta och sköna läsare!

Kommentarer
» ifeoma





haha jag kommer :) ... om typ 4 tim haha bor i gbg :P

2010-09-20 // 22:17:20
» ;)

jag har inget emot att massera dig, jag älskar att massera folk dessutom är man grym på det, det är bara att säga till vi är nästan grannar ;)

2010-09-21 // 00:38:00
» farre

du borde pierca tungan skulle verkligen passa :)

2010-09-22 // 14:13:10
» farre HAHAHA

Pierca tungan? Är du dum? Är han bög?

2010-09-22 // 18:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback