Skit skönt!

Shoossan!
Ni kanske undrar varför första inlägget kom så sent idag?
Det är faktiskt så att jag har varit och gymmat, det var skit skönt. Jag gymmade i lugn och ro, körde de övningarna jag hade planerat att köra så jag är nöjd med dagens träning. Just nu har jag en fett skön känsla, jag är på bra humör och typ känner jag att jag har gjort något positivt idag istället för att bara slappa hemma i rummet med laptopen som man brukar göra ibland! Ni förstår vad jag menar haha.

Men anyways, det bästa med gymmandet idag var nog allt efter övningarna.
Jag drack min proteindryck, tog en liten snabbdusch innan jag hoppade in i bastun och bara relaxade.
Jag bastade i typ en halvtimma, det var skit skönt.. Jag ba slappnade av och rensade tankarna.
Tänkte på så mycket saker som jag inte ens orkar in på just nu.

För att gå in på lite detaljer så kan jag säga att jag rakade mina armhålor och min mustasch efter bastandet haha.
Sen tog jag en lång dusch för att bli 100% ren och känna mig 100% fresh!

Men den skönaste känslan fick jag nog när jag bytte om och skulle hemmåt...
På med Air Maxen, på med nya jackan som jag fick idag, på med mössan och luvan.
Och så klart på med hörlurarna för att kunna lyssna på skön musik!
Det vackra höstvädret och låtarna som jag lyssnade på vägen hem fick mig verkligen på en good mode :)

Nu ska jag käka och sen tänker jag se på film, pussi.

Kommentarer
» raffe

härligt! :)

2010-09-27 // 18:00:15
» Sofie

Alltid lika kul att läsa när du är på bra humör :)

2010-09-27 // 18:01:53
» Fahmi

Bryan, hur mycket tar du i bänkpress och hur mycket tar du i hantlar? Vad dricker du för något innan och efter du gymmat?

2010-09-27 // 18:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback