Snacka om att vara avundsjuk på henne!

Fan lägg ner, hata inte på min baby!

Haha nä men seriöst fan. Jag la upp några bilder på den här tjejen igår som jag tycker är fett med vacker.
Jag skrev att det är så jag vill att min framtida tjej/wifey ska se ut.
Vad händer next? Joo vissa tjejer börjar hata. Men Bryan, hon är inte alls så fin som du tror.
Du ser henne i underkläder och du tycker hon är fin.. Du känner inte ens henne hur vet du hur hon är som persen osv.. osv.. Ja det klart jag inte vet hur hon är personligen men jag utgår ju ifrån att hon är supergo och har en bra personlighet. Det klart jag inte vill att min tjej ska se fett bra ut men ha en dålig personlighet.

Snälla asså varför tar vissa ens åt sig jag fattar inte? Hon kommer aldrig bli min tjej liksom haha.
Jag menar bara att utseendemässigt så kan man inte begära mer, She Got it!
Tjejen är galet fin så sluta hata på henne.
Jag tänker avsluta det här inlägget med att säga att de som tycker dåligt om henne vill vara henne helt enkelt.
Hon är bara för najs, punkt slut.

Kommentarer
» s

bryan,du gillar ju joe ska du se han när han kommer t göta källare? elr brian mcknight,travie mccoy+bruno mars kommer t berns oxå

2010-09-28 // 21:28:51
» Anonym

sometimes u just gotta ask ur seelf..

am I 2 sexy?=)

2010-09-28 // 22:39:03
URL: http://notanotherteenblog.blogg.se/
» '

Bryaaan? Kan du snälla säga vad veckans låtar heter? Haha den sista heter Can't get enough det vet jag för att det var jag som föreslog den hehe :D men resten :D thaaanx

2010-09-28 // 22:42:40
» latina

hon är väl ganska söt. Hahaha roligt att folk börjar hata för det xD Någon måste tagit åt sig :P

2010-09-29 // 07:44:04
» Maiyuki

Som min vän sa, utsidan ger insidan en chans.

2010-09-29 // 22:45:14
URL: http://maiyuki.com
» nico

haha hon ser bra ut på BILD, men bryan alla tjejer som ser bra ut på bild ser inte lika bra ut i verkligeheten, det är tvärtom med vissa så jag tror inte att hon ser så bra ut i verkligheten :P

2010-10-01 // 13:51:18
» Soma

Man blir lite distraherad av hennes banGin body men när man kollar efter är hon var för vacker i ansiktet!!

2010-10-05 // 23:50:19
URL: http://somababamiri.blogg.se/
» Anonym

hahah bryan varför tar du ens åt dig av den kommentaren. som du sa känner du inte ens bruden på bilden så chilla på d ;)

2010-10-07 // 23:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback