Softish bara

Shoo bloggen! Shoo på er alla söta och skööna läsare!!
Vad gör ni? Vad har ni för er?? Själv sooftar jag bara ni vet hur jag göre haha.

Jag vaknade för inte så längesen, nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på SVT1.
Det är Uppdrag Granskning, jag gillar fan det programmet. Det handlar alltid om något intressant.
Precis som nu, jag tänker inte berätta vad det handlar om utan ni får kolla själva haha.
Har jag några läsare som också gillar programmet Uppdrag Granskning?
Men hur som helst, det är Söndag och jag tror fan jag ska dra till gymmet lite senare idag.
Jag får se hur jag gör, jag är lite trött just nu men blir jag piggare snart så drar jag nog.
Finns ju inte så mycket annat att göra på en Söndag som denna...
Juste, sen ska jag se på film också. Har tankat hem flera bra och mysiga filmer som jag ska se på.
Men men, jag spanar in lite senare nu ska jag se på UG.

Kommentarer
» Anonym

sötnos, vikken sida laddar du ner dina filmer ifrån?

2010-09-26 // 16:27:24
» Merisha

Shiit asså kan man vara sötare?? :D

2010-09-26 // 18:20:28
URL: http://supachics.blogg.se/
» BS

sjukt bra program det där, man lär sig mycket :D

2010-09-26 // 20:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback