Tänk att jag är vaken så tidigt!

Klockan är 9 på morgonen och jag kan själv inte fatta att jag är vaken.
Men ni vet hur det är, så fort det är något viktigt man ska göra så spelar det ingen roll hur trött man är,
man vaknar ändå, oavsett vad klockan är!

Jag har faktiskt match och det är den sista matchen det här året för sen är nämligen säsongen slut.
Vet ni vad? Nu tänker jag faktiskt käka en superbra frukost och sen rulla iväg men när jag kommer hem igen så spanar jag in med några najsa inlägg det kan jag lova er. Se till att spana in bloggen senare idag bara, ingen stress.

Under tiden jag inte är hemma och ni väntar på andra inlägg kan ni ta och kolla på den här videon som jag hoppas ger er fotbollsälskare som har en dröm lite inspiration & motivation...
- I'm a keep my head up i'm a make it to the top.

Kommentarer
» Anonym

skön video, nothing is impossible if you just believe!

2010-09-25 // 10:28:46
» Idaa

Vakna oxå tidigt idag!

alltid när något nytt ska hända eller något man längtar efter vaknar man skiit tidigt :P

2010-09-25 // 10:42:25
URL: http://missdancehall.blogg.se/
» yarahmara.blogg.se

sköööön blogg:)

2010-09-25 // 11:35:33
» Anonym

Svär på allt Bryan, kan inte vänta tills jag ser dig på tv laddad med en popcorn påse en tisdags kväll(champions league) haha :D du kommer fixa det!

goodluck!

2010-09-25 // 16:14:24
» undrar baa (MÅSTE SVARAS)

bryaaan när du vissar upp dinna nya fotbollskor va e det för lååt skiit sköön måstee ba lyssna på deen!!!!!!!!!! ta upp det i bloggen

2010-09-25 // 20:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback