Tävlingen: 5 utvalda!!

Eftersom det var så många som deltog i tävlingen blev det alldeles för svårt för mig att välja ut en direkt.
Därför har jag nu valt ut 5 personer som jag tycker motiverade sina svar bäst.
I den första videon nämner jag 4 personer och läser upp deras kommentarer.
I den andra videon nämner jag den 5 personen och läser upp kommentaren.
Det är lika viktigt för er alla att kolla på båda mina videos för vem vet, det kanske är dig jag har valt bland top 5.

Del 1

Del 2
Vinnaren utses imorgon.

Kommentarer
» Andre

Skojar du med mig? Jag skrev från hela mitt hjärta och jag blev inte ens bland de fem som va sjukt dåliga? Mannen du har sårat mig riktigt mycket. Helt ärligt...

2010-09-30 // 01:13:42
» Anonym

ae de fanns ju bättre asso...

2010-09-30 // 08:03:42
» Anonym

det började med "shoo bryan" jag ba haaa DD HAHAAHAH

2010-09-30 // 17:29:37
» irini

tyckte oxå att d fanns bättre men men.. your blog, your rules... så länge du e nöjd så

2010-09-30 // 18:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback