Tjenaa heej!

Hahah Tjena Heej, fett torr jue :P
Nä men det här blir mitt andra inlägg för idag, det kom rätt sent i know men jag har varit upptagen med fotbollen hela dagen idag. Min dag började med att jag hade match och när jag kom hem så satte jag mig i vardagsrummet tillsammans med min Daddy och kollade på matcherna mellan Arsenal - West Bromwich och Milan - Genoa.

WTF HAPPEND TO ARSENAL?
Visst många viktiga spelare saknades men det ska inte spela någon roll, det är ett lagspel!
Juste, jag glömde... My bad... Det var ju Aluminias fel. Dags för Wenger att leta efter ny keeper snabbt asså.
Men anyways, om ni vill veta hur det gick på min match så kan jag säga att vi förlorade med 5-4.
Jag gjorde i alla fall 2 utav målen vilket innebär att jag slutade på andra plats i skytteligan.
Jag spelade sammanlagt 20 matcher i serien och missade 2 matcher pga studenten.
Trots 2 missade matcher lyckades jag ändå göra 18 mål vilket jag är nöjd med eftersom mitt mål inför säsongen var att göra minst 11 mål. Men nog om mina mål haha, matchen vi spelade idag var helt galen.

Vi spelade borta i Johanneshov på kärrtorps IP.. Har jag några läsare från det området eller?
De tog ledningen med 2-0 sen kvitterade vi till 2-2 precis innan halvlek.
Vi vände och gjorde 2-4 men med typ 20 minuter kvar reducerar de till 3-4. Efter ett tag kvitterar de till 4-4.
Med en minut kvar gör de det vinnande målet som ger de segern... 5-4. Alla ledare, spelare och supportrar sprang in på plan och firade för det var en så fuckin viktig match för de. Hade de förlorat hade de åkt ur serien men eftersom de vann så höll de sig kvar. Visst det var surt att tappa ledningen på bara en kvart efter att ha ägt matchen men jag svär på allt jag började smajla när jag såg de fira, det var verkligen kul att se deras glädje.
Jag är verkligen glad för Bagarmossens skull, de hade verkligen en stark vilja hela matchen igenom.
Där ser ni, man ska kriga ända tills domarn blåser av matchen!

Har du också varit med om någon sjuk basket eller fotbollsmatch där motståndarlaget vänder och vinner?

Kommentarer
» Fotboll

Liverpool 3-3 AC Milan CL Final 2005!

2010-09-25 // 23:40:03
» Anonym

ja de klart, blev så fucking överlycklig då! :D

2010-09-26 // 00:37:45
» Andre

Åshöjden cup i Klagshamn,Malmö för 5-6 år sen. Vi låg under med 2-0 mot trelleborg och vände och vann med 3-2. Galen match.

2010-09-26 // 09:58:30
» farre

VECKANS LÅT BORDE VARA ashanti ft nelly- good good

2010-09-26 // 11:02:50
» Anonym

BRYAN DU HAR FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR MMKT LUUFT ASSÅ !

HAHAHAH mr do it for the ladies

2010-09-26 // 21:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback