Update

Klicka på Uppdatera (F5) för att se den nya bloggdesignen.
För några dagar sen skrev jag att jag tyckte det var dags för en ny look här på bloggen.
Och nu är det fixat tack vare Linda som fixade headern åt mig och Sofie som gjorde designen.

Stort tack till er tjejer! Linda jag vet ärligt talat inte om man kan bli lika tung som dig när det gäller headers.
Den är ju helt galen och för er som inte vet så gjorde Linda headern jag hade tidigare också, grym är hon!

Designen är också fett med najs, enkel och stilren precis som jag vill ha det!
Det som är så bra är att jag har mina kategorier etc ovanför min header vilket gör att jag får mer plats för annat på sidan av bloggen. Skitnajs, i like it! Nu kanske vi kan köra med 5 veckans låtar istället för 3 haha, nä skoja!

Men tack tjejer. Jag menar verkligen det, tack. Grymma är ni.

Vad tycker mina läsare om bloggens nya look?
Najs eller Najs, det är frågan hahah.


Kommentarer
» D

NAJS! (:

2010-09-04 // 10:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback