Shooooo, seg uppdatering idag... Im sorry

Shoo på er alla söta och sköööna läsare. Har ni saknat mig idag eller?
Ska jag vara helt ärlig så har jag saknat er alla och era söta kommentarer.

Haha kan ni gissa vad jag har gjort idag?
Jag tror inte det är så svårt att gissa rätt faktiskt, okej jag har tränat, det är ingen nyhet direkt.
Men jag har också spelat FIFA!!!

Hahah jag vet att många av mina läsare blir lacka för att jag väljer FIFA över bloggen men jag varnade er för detta igår på videon jag spelade in. Jag sa ju att nu när FIFA har släppts så kommer jag vara upptagen med allt spelande, det roliga är att spelet inte har släppts ut officiellt ännu, det jag lirar nu är bara demot.
Fatta när jag har det officiella spelet, fatta hur obsessed jag kommer att vara!!! :D :D

Idag kom Tumme över till mig, vi lirade och jag krossade honom totalt men i slutet kom han igen och vi båda slutade med 7 vunna matcher. Han får komma över nån annan dag så vi får se vem som kommer upp till 10 först hehe. Senare på kvällen kom Richy hem till mig, han är bättre än Tumme och vann över mig några gånger faktiskt. Men hur som helst, checka in den här videon så får ni se ett mål jag gjorde när jag mötte Tumme.

Det stod 1-1 tills jag gjorde det här viktiga 2-1 målet som gav mig segern, sättet som bollen gick in fick Tumme att brinna haha. För nice asså, klicka på play och kasta in en kommentar om ni tycker att jag ibland ska ladda upp najsa mål som jag har gjort. Jag kan göra det om ni vill, det är inga problem!
Ni som spelar FIFA ni vet att det här aldrig skulle ha hänt på 10an, asså 11an är föör najs :D
FIFA 11 DEMO: Chelsea 2 – 1 F.C. Barcelona

Btw ladies vad tycker ni om allt spelande? Är det tråkigt när jag spelar så mycket och skiter i bloggen?
Vad tycker ni? Let me know för det är viktigt haha, jag vill ju att mina läsare ska tycka det är kul att läsa min blogg.
Och det kanske inte blir så kul när jag spelar mer och bloggar mindre... Vad säger ni?

Kommentarer
» naskit samma!

asså serri du ee såå sööt gud gav dej en gåva men asså om du vill ha en tjej så ska du väl vara seriös jag vet att du vill vara sööt o gullig mot dina fans och det får du vara SÅKLART1 men överdriv inte för lixom om du ger en fan av hela stället uppmärksamhet så tror hon att den ee värsta speciell och kommer skryta värsta .... tills den ser att du ger en ny tjej uppmärksamhet och det där sårar verkligen folk vill verkligen inte skälla ut dej elle nåt men en kompis blev skit förbannad över det där jag vet det ee svårt att ge över HUNDRA tjejer uppmärks.. dom alla blir avis på varran men försök iallfall bara skriv det vanliga ALLA ALLA ALLA ingens kommentar som ska visas bara för att visa att den ee speciell :)

2010-09-17 // 01:51:00
URL: http://ablick.blogg.se/
» Fifa 11

Lägg upp fler videos på när du spelar fifa 11. Jag planerar att köpa spelet och har inte demot. Ladda gärna upp en sekvens när du kör. typ 2-3 min så får man se hur spelet är och så.



Tack

2010-09-17 // 14:25:06
» Anonym

Håller med kommentaren där uppe

2010-09-17 // 15:16:40
» Anonym

Håller med kommentaren där uppe

2010-09-17 // 15:16:48
» .

Hur lägger du upp videos? vad använder du för ngt ? är de ngn maskin dator kabel elr? skulle va nice att få veta.



fifa e tungt .end of story till ovan.

2010-09-17 // 15:25:32
» raz

nya fifa verkar vara riktigt nice

2010-09-17 // 16:19:38
URL: http://www.rockys.se
» Anonym

ladda up såna videos galet najs ju ;)

2010-09-17 // 18:59:45
» RE: naskit samma!

din kompis får väl försöka hårdare med att synas, och vara gullig, själv är man född till det, bara för att hon inte är det så behöver han inte sluta visa mina söta kommentarer....

2010-09-21 // 00:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback