Sluta nu, jag kan hitta min Cinderella själv

Jag har inget emot att mina läsare skriver till mig på facebook.
Det är fine om ni skriver till mig för att ställa frågor, ge mig beröm för bloggen eller kanske tipsa mig om något jag borde skriva om.. Det är absolut inga problem att skriva till mig, skriv på bara!

Men det är en sak jag är trött på, fick ett sånt meddelande idag och det är inte första gången kan jag säga.
I morse skrev en tjej skrev till mig för att hon ville rekommendera sin kompis till mig.
Hon ville att jag skulle kolla igenom hennes kompis bilder för att sedan göra en bedömning om jag tyckte fin och om jag tyckte om henne så skulle jag adda henne och börja snacka med henne.... Asså please.......

Det var som sagt inte första gången jag fick ett sånt meddelande, det här var 7de gången på mindre än 1 månad. Det är ju jätte schysst av vissa läsare att vilja hjälpa mig hitta min Cinderella men det är lugnt, jag hittar henne själv, jag behöver ingens hjälp. Och jag har inget emot dig som skrev till mig imorse, grejen är bara den att jag är trött och irriterad på att folk ska försöka hjälpa mig hitta en tjej, speciellt på sättet som vissa gör det. Alltså skriva till mig på facebook och be mig spana in ens kompis och skriva till henne..... Haha, lägg ner det asså.

En till grej som jag vill ta upp när det gäller mina läsare som skriver till mig är att jag inte har tid att träffas.
Jag har fått så otroligt många meddelanden av mina läsare som har frågat mig om jag har lust att ses.

Det är jätte kul att ni vill ses och så men tyvärr så har jag varken lust eller tid för det just nu.
Jag är väldigt upptagen med min träning och har verkligen inte tid för att lära känna nya personer.
please respektera det och leva me alone. Jag kan höra av mig senare när jag har tid för att träffas, eller nej, bästa, jag kan ha en tävling här på bloggen där vinnaren vinner en läsarträff med mig. Låter det bra?

Men som jag skrev i början av inlägget så är det absolut inga problem att skriva till mig på facebook, jag tycker fan det är kul när jag får meddelanden av mina läsare! Men tänk bara på de här två sakerna före ni skriver;
Fråga mig inte om jag vill träffas för jag har inte tid och sluta tipsa era vänner till mig. Kärlek & Respekt!


Kommentarer
» Anonym

förstår att du är irritrad..skulle jag också bli i den situationen!!:P

2010-09-05 // 21:45:16
» Anonym

vaaaaaaaaaaaaaa lekeru hahah 'leave me alone' skitful, tror han är nästa CB eller nått. Ignorera bara o håll käften hahah

2010-09-05 // 22:06:10
» Anonym

big up till dig bryan!

2010-09-05 // 22:07:49
» j

well done bryan...:))

2010-09-05 // 23:53:12
» Anonym

chilla lite haha synd om dina läsaren. du lät jätte elak

2010-09-06 // 16:34:16
» Anonym

hahaha luuuft du har !

2010-09-06 // 17:59:27
» Naomi

Mobbad.............

2010-09-06 // 18:39:25
» BS

Haha det var ju inte alls elakt, du sa det på rätt sätt bryan!

2010-09-06 // 21:02:50
» Anonym

Du som letar efter din cinderella så mycket, kan du inte bara gå på speed dating :)

2010-09-06 // 22:21:20
» Anonym

omg.. TÖNT

2010-09-08 // 16:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback