Vad fan hände med Milan?

Tycker synd om Zlatan som hade otur med straffen. Nu har han fuckat sin svit när det gäller mål i debuten.
När han debuterade för Ajax, Juve, Inter och Barca så gjorde han mål i debuterna men inte den här gången.
Fett synd, man såg verkligen hur ledsen han blev. Men Zlatan är så mentalt stark att han kommer komma över det.

Men annars, om vi nu ska snacka om Milans prestation... Wtf happend? Seriöst??
Jag har ingen aning om hur många det var av mina läsare som såg matchen men Milan spelade GÅ FOTBOLL.

Det är inte okej att förlora mot ett lag som för två år sen spelade i Italiens tredje division (Serie C).
Det är bara inte okej, vi alla vet att Milan kan spela mycket bättre och vi får hoppas på att de kommer tillbaka snabbt efter den här förlusten. Fan jag tycker tränarn gjorde fel som startade med Gattuso, personligen tycker jag att han borde starta med Seedorf och bytet han gjorde i halvlek var ju slöseri på byte. Jag skulle velat se Kevin Prince Boateng hoppa in i matchen för att kunna ge Milans mittfält lite fart men neeej, han fick nöta bänk hela matchen.

Och jag läste kommentarerna i det tidigare Milan inlägget då jag skrev att Kevin Prince Boateng är min kusin.
Hahah tare lugnt gott folk, det var bara ett skämt. Men anyways, ni som såg matchen har ni något att lägga till?

Kommentarer
» manne

fett dåligt att dom bytte ur ronaldiniho tycker ja !

2010-09-11 // 23:30:42
» -

Seedorf är skadad.

2010-09-11 // 23:57:56
» alloinh0

hade han startat med robinho hade blivit lite mer action i offensiva straffområd !!

2010-09-12 // 00:03:37
» Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=CrtqZEobJSg&feature=player_embedded

2010-09-12 // 01:45:38
» Viktor M

Klart som fan att Zlatan kommer tillbaka, han är en stjärna. Big deal att missa en straff. Han gick inte på att sätta en enkel straff, den skulle upp i krysset. Jäkligt synd.



2010-09-12 // 13:52:12
URL: http://www.storviktor.se
» BS

HAHAHA skön du är som skrev att det var din kusin xD Jag såg matchen, fett besviken.. men gäller att laget blir samspelt, då kan offensiven bli galen! Men tror att mittfält och försvar är för dåligt för att Milan ska kunna vinna ligan :/

2010-09-12 // 23:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback