Vad ska det här inlägget heta?

Kepsen av för alla mina läsare!
Jag har sveriges bästa och sötaste läsare, så är det bara!
Jag vill tacka er alla som kommenterade och önskade mig lycka till i det tidigare inlägget.
Men anyways, det är Torsdag idag och jag ska på träning senare på kvällen.
Jag skrev aldrig att min syrra har kommit från London eller hur? Hon kom i Tisdags ska ni veta.
Igår kollade vi på Just Wright med Mamma och min andra syrra Diana.
Jag såg ju den för några veckor sen så det blev min andra gång men det gör inget eftersom den är så bra att jag kan se på den om och om igen utan att tröttna. Diggar den filmen fett mycket.
Ett tips bara, har du inte sett den så GÖR DET! Du kommer inte ångra dig :)

När jag ändå är inne på filmer så kan jag säga att det är två andra filmer jag vill hinna se den här veckan.
Och det är Lottery Ticket med Bow Wow och Takers med Chris Brown och T.I.

Båda de filmerna hade premiär förra veckan så jag antar att man kan ladda ner de nu.
Ska kolla om de finns att ladda ner senare på kvällen när jag har kommit hem från min träning, eller nej!
Jag ska göra det nu istället haha, om de finns att ladda ner så gör jag det nu och sen när jag är hemma från träningen kollar jag på de, fan vad jag är smart! Not, haha :D Nä men jag ska fan göra så.
Igår fick jag ett meddelande av en läsare som hade skrivit att det finns en bloggare som försöker vara som mig. Som till och med har gjort sin första tatuering precis som mig, alltså skrivit sitt namn på halsen.
Läsaren skrev också att bloggaren hade dissat min broder från en annan moder, Bave...
Jag vet inte riktigt men det låter som att den bloggaren gör allt för att fånga uppmärksamhet??

Nu ska jag käka men senare så spanar jag in med 3 nya veckans låtar, lite sent ute i know haha.
Det är Torsdag, skulle ha bytt ut låtarna redan i Måndags men bättre någon gång än aldrig :D

Kommentarer
» dissa mohamed

mohammed är fett mobbad som försöker ta efter dej, ett ord WANNABE!!!!

2010-09-02 // 17:59:32
» Anonym

psykisk störd kille som är ute efter ligg o kallar dom för horer de sjukt

2010-09-02 // 18:24:31
» Anonym

va heter hans blogg?????

2010-09-02 // 20:48:55
» Anonym

vart laddar du ner? och vilket pogram använder du?

2010-09-02 // 22:41:56
» Anonym

Den killen har allvarliga problem han tror han e kung över alla tjejer el nåt säger som personen där uppe han e psykisk sjukt helt seriööst så som han behandlar folk e fet illa

2010-09-02 // 23:23:02
» Mohammed Jackson

vad små bitches snackar ?? psykisk sjukt ha aiit cool säg det på min blogg om ni ha nåt och säga sh



Kärlek och respekt till bryan !



2010-09-03 // 04:00:26
URL: http://mohammedjackson.blogg.se/
» Anonym

vad heter bloggenm HAHAHA VILL SEEE !!!!! =)

och är du o bave vänner? :o

2010-09-03 // 09:04:08
» Anonym

wtf vad snackar ni om där uppe? är det en blogg skicka isåfall haha..

2010-09-03 // 13:17:31
» Anonym

haha asso bryan, jag diggar din blogg och så men ta reda på saker o ting innan du snackar bror . . . någon hade kommenterat något dåligt om dig på jacksons blogg och han försvarade dig, + att jag så att du har honom på facebook, förmodligen känner du honom så ett tips; ta reda på saker innan du skriver. Kärlek till din BLOGG

2010-09-03 // 18:00:00
» Ezgi

Hej Bryan! Ville bara säga att jag diggar din blogg som fan, och även hur du spelar fotboll du är grymm! Lycka till i framtiden, puss =)

2010-09-03 // 20:16:05
» sadde

va heter killen då ?? vill se fan

2010-09-04 // 00:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback