Class started 2 hours ago...Oh, am I late?

Klockan är 7 så jag säger Godmorgon på er alla söta och sköna läsare som är vakna!

Det är värsta fina vädret ju, skit skönt!
Visst är det underbart att vakna till en klar blå himmel och sol.

Ska softa vid laptopen i typ en kvart till för att kolla mailen, inboxen på facebook och lite andra grejer.
Sen tänker jag äta en ordentlig frukost, ni vet vad man brukar säga; Det gäller att få en bra start på dagen.
Vilket jag också har fått eftersom jag vaknade till sol och inte regn men det är också viktigt med bra frukost.

Minns när jag gick i skolan och inte hann äta ordentligt ibland innan jag skulle iväg...
Jag blev bara seg och ofta väldigt trött på folk som var pigga när jag själv var på trött mode.
Jag orkade inte med några skämt utan ville bara vara för mig själv och lyssna på iPoden.
Så mitt tips till er är att trycka i er så mycket det går på morgonen för att palla med allt som dagen har att erbjuda!

Alla mina läsare ba Shiit, vad har hänt med dig Bryan haha? När fan blev du morgon pigg?
För någon vecka sen sov jag ändå tills två på dagen.
Jag sov bort dagarna helt enkelt och helt plötsligt vaknar jag 7 in the morning... Vad är deet frågan om?

Haha, som jag skrev förut. När det är något man tycker är kul eller något viktigt man ska göra så finns det inga gränser när det gäller att vakna. Måste man upp en tidigt så vaknar man, det sitter i huvudet automatiskt.

Ha en fin dag allihopa, kärlek o respekt!

Kommentarer
» BS

ja det är så haha, börjar 1 idag men vaknade 7

2010-09-28 // 10:30:42
URL: http://bshah.blogg.se/
» Anonym

Alla dina inlägg ser likadana ut... överposerade webkamera bilder...

2010-09-28 // 15:10:04
» Anonym

Cutie!

2010-09-28 // 22:42:20
» ♡ Catja - En personlig modeblogg

Cutie!

2010-09-28 // 22:42:47
URL: http://Catjas.se
» danila

grrr

2010-10-02 // 22:05:05
URL: http://daniila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback